اتحادیه‌های صنعت چاپ سراسر کشور در نامه‌ای مشترک
انتصاب برازش را تبریک گفتند


اتحادیه ها و تعاونی های صنعت چاپ و نشر کشور همچون گذشته تمام توان خود را به منظور پیشبرد و رشد این صنعت در ابعاد مختلف به کار بسته و همکاری صمیمانه خود را با آن مدیریت محترم که سابقه طولانی در عرصه صنعت چاپ و نشر کشور را داراست , اعلام می نمایند.


به گزارش اخبار چاپ، اتحادیه‌های چاپ سراسر کشور در نامه‌ای خطاب به محمودرضا برازش انتصاب وی را به سمت مدیرکلی دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریک گفتند.
در بخشی از این پیام تبریک آمده است: « اتحادیه ها و تعاونی های صنعت چاپ و نشر کشور همچون گذشته تمام توان خود را به منظور پیشبرد و رشد این صنعت در ابعاد مختلف به کار بسته و همکاری صمیمانه خود را با آن مدیریت محترم که سابقه طولانی در عرصه صنعت چاپ و نشر کشور را داراست , اعلام می نمایند.»
متن نامه اتحادیه‌های چاپ سراسر کشور به شرح زیر است:
تاریخ 9/9/1392
بسم الله المدبر
جناب آقای محمود رضا برازش
مدیر کل محترم دفتر امور چاپ و نشر

خبر انتصاب جنابعالی به عنوان مدیر کل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موجبات دلگرمی ، سرور و امیدواری تمامی فعالان صنعت چاپ و نشر کشور را فراهم آورد .
بی گمان حضور جنابتان در این سمت می تواند زمینه ساز رشد ، تعالی و بالندگی صنعت چاپ و نشر و بسته بندی کشور شده و بن مایه های تدبیر و وفاق و همدلی را میان فعالان عرصه های گوناگون این صنعت در اقصی نقاط ایران اسلامی عزیز فراهم آورد .
بدینوسیله ضمن تبریک و تهنیت به جناب آقای دکتر صالحی ، معاون محترم فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بابت این انتخاب شایسته و مدبرانه ، توفیق روز افزون شما را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نماید .
گفتنی است اتحادیه ها و تعاونی های صنعت چاپ و نشر کشور همچون گذشته تمام توان خود را به منظور پیشبرد و رشد این صنعت در ابعاد مختلف به کار بسته و همکاری صمیمانه خود را با آن مدیریت محترم که سابقه طولانی در عرصه صنعت چاپ و نشر کشور را داراست , اعلام می نمایند .
پاینده باشید ...


اتحادیه صنف چاپخانه داران : تهران ، خراسان رضوی ، قم ، اصفهان ، تبریز، کرمانشاه ، ارومیه ، مازندران ، سمنان ، همدان ، اردبیل ، زنجان ، قزوین ، کرمان ، کردستان ، گیلان ، خوزستان ، مرکزی ، زاهدان ، ایلام ، هرمزگان ، البرز و ............
اتحادیه شرکتهای تعاونی ناشران کشور، اتحادیه های شرکت تعاونی چاپخانه داران کشور




رونوشت: معاونت محترم فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
اتحادیه های ذی ربط جهت اطلاع
خبرگزاری کتاب ، سایت اخبار چاپ ، ماهنامه صنعت چاپ ، نشریه چاپ و نشر جهت درج


منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ دوشنبه ۱۱ آذر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ يازدهم آذرکلیدها : محمودرضا برازش دفتر امور چاپ و نشر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: