با برگزاری مراسمی نمایشی آغاز شد
شمارش معكوس برای نمایشگاه ایپكس 2010


اخبار چاپ:با نزدیك شدن به نمایشگاه Ipex 2010 و آغاز شمارش معكوس، بازدیدكنندگان از بلژیك، آلمان، هند، سوئیس و تركیه در یك نمایشگاه یك‌روزه نمایشی شركت كردند.

به گزارش اخبار چاپ، این مراسم كه در بیرمنگام انگلستان برگزار شد، قسمتی از یك تور دور دنیاست كه توسط برگزاركنندگان Ipex 2010 پیش از آغاز این نمایشگاه برگزار می‌شود تا بازدیدكنندگان احتمالی و بالقوه را در خصوص بهره‌گیری هرچه بیشتر از این مراسم در ماه مه سال آینده باخبر سازد.
جورج كلارك، مدیر Ipex  و مدیر عامل هایدلبرگ در انگلستان، می‌گوید: "زمان‌بندی این نمایشگاه همزمان با بهبود اوضاع اقتصادی خواهد بود، زمانی كه اهالی چاپ به دنبال الهامات و به‌روزرسانی‌های جدید در زمینه ایده‌هایی هستند كه در نمایشگاه «دروپا» در سال گذشته مطرح شده است. حتی اگر بهبود وضع اقتصادی هم چشم‌گیر نباشد بعد از سه سال ركود، شركت‌‌های چاپ مجبورند به دنبال بهبود كارآیی خود باشند."
از آنجا كه دست‌اندركاران این نمایشگاه قصد دارند در سال آینده میلادی درصد بازدیدكنندگان خارجی را از 40 درصد در سال 2006 به 50 درصد در سال 2010 برسانند، امید دارند 55 هزار بازدیدكننده داشته باشند.
بنابر اظهارات نیك كرگ والر، مدیر بازاریابی این نمایشگاه، حدود 70 درصد از شركت‌كنندگان مشتریان خود را از ترس آن‌كه جذب شركت‌های رقیب شوند، به نمایشگاه دعوت نمی‌كنند. 60 درصد از شركت‌كنندگان برای كار خود هدفی تعیین نمی‌كنند، 30 درصد از آن‌ها كسی را دعوت نمی‌كنند و 50 درصد از آن‌ها پس از نمایشگاه هیچ پیگیری‌ای انجام نمی‌دهند. برای پشتیبانی از شركت‌كنندگان در برابر چنین مشكلاتی او فهرستی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد كه آن‌ها را قادر می‌سازد پیش از نمایشگاه اهداف خود را تعیین كنند و پس از آن نیز بتوانند دستاوردهایشان را بررسی كنند.
نمایشگاهIpex 2010 از هجدهم تا بیست و پنجم ماه مه  سال آینده میلادی در بیرمنگام برگزار می شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۱۸ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ هجدهم شهريورکلیدها : IPEX ایپکس بیرمنگام انگلستان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: