با هدف تامین کاغذ، چاپ روزنامه و چاپ تجاری صورت می گیرد
حضور گسترده «مانرولند» در جنوب شرقی آسیا


اخبار چاپ:مدیران ارشد شرکت مانرولند از برنامه ریزی برای حضور گسترده این شرکت در بازارهای جنوب شرق آسیا خبر دادند.این برنامه ریزی در حالی صورت گرفته است که هم اکنون شعبه اصلی این شركت در كوآلالامپور مستقر است و شبكه‌ای از واحدهای فروش و خدمات آن نیز در تمام منطقه نظیر سنگاپور، بانگكوك و جاكارتا پخش شده‌اند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از آی گرفیكس، جاب ون هسلت، مدیر منطقه‌ای مانرولند در آسیای جنوب شرقی و رئیس هیات مدیره مانرولند در مالزی، می‌گوید: "در تسهیلات جدید همه فعالیت‌های پشتیبانی و اداری برای شركت‌های منطقه‌ای زیر یك سقف جمع شده‌اند. این حركت به ما این امكان را می‌دهد تا شركتی منسجم با مراكز فروش مختلف در منطقه داشته باشیم.  به این ترتیب به كمك فرایندهای موثر و سریع، خدمات‌رسانی به مشتریان بهبود می‌یابد. این ساختار جدید با بهره‌گیری از مشاوره نزدیك با همكاران محلی، خدمات سراسری برای مشتریان ما فراهم می‌كند، آن‌ها را به محصولات و خدمات ما تجهیز می‌كند و به علاوه دانش صحیح از فرایندهای كاری را به آن‌ها ارائه می‌دهد."
مانرولند علاوه بر سیستم‌های چاپ، دارای طیف وسیعی از خدمات است. این خدمات در منطقه آسیای شرقی شامل خدمات تغذیه كاغذ، چاپ روزنامه، چاپ رولی و چاپ تجاری است. كشورهایی كه در این منطقه از این خدمات بهره‌مند می‌شوند شامل اندونزی، كامبوج، لائوس، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، تایلند و ویتنام هستند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۱۸ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ هجدهم شهريورکلیدها : مانرولند آسیا مالزی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: