با اظهار امیدواری اعضا برای برگزاری پرشكوه هفته كتاب
جلسات هم اندیشی بیست و یكمین دوره هفته كتاب به پایان رسید


هفتمین و آخرین نشست هم اندیشی اعضای ستاد هفته كتاب صبح امروز یكشنبه 19 آبان ماه در ساختمان فجر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.



به گزارش اخبار چاپ و به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و یكمین دوره هفته كتاب جمهوری اسلامی ایران، در هفتمین و آخرین نشست هم اندیشی اعضای هفته كتاب برنامه برخی از نهادها و مركز به مناسبت این رویداد اعلام شد كه از آن جمله می توان به انجمن ناشران فرهنگی كودك و نوجوان، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، سازمان اسناد و كتابخانه ملی ایران،‌ اتحادیه ناشران قرآنی سراسر كشور، انجمن كتابداری و اطلاع رسانی ایران، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، انجمن ناشران كتاب ورزشی، انجمن فرهنگی ناشران ورزشی و انتشارات منادی تربیت اشاره كرد.

محمد اله یاری فومنی دبیر بیست و یكمین دوره هفته كتاب جمهوری اسلامی ایران نیز در این نشست، ضمن تشكر از همكاری اعضای این رویداد، به زمان و مكان برخی از مهم ترین برنامه های این دوره هفته كتاب اشاره كرد.

در پایان این نشست اعضای ستاد برگزاری هفته كتاب برای برگزاری پرشكوه بیست و یكمین دوره هفته كتاب جمهوری اسلامی ایران اظهار امیدواری كردند.

بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «کتاب آینه فرهنگ و فرزانگی» از 25 آبان ماه تا 2 آذر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ دوشنبه ۲۰ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: