دبیر چهارمین نمایشگاه «چاپ دیجیتال و نشر رومیزی»
اتحادیه ها حق برپایی نمایشگاه را ندارند


زمان برپایی چهارمین نمایشگاه «چاپ دیجیتال و نشر رومیزی» قطعی شده است، یعنی این دوره از نمایشگاه از 27 تا 30 خرداد سال 93 در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد و ارسال نامه و ارجاع آن به وزارت ارشاد هیچ تغییر و مشکلی را در روند برپایی آن ایجاد نخواهد کرد .


 

 

دبیر چهارمین نمایشگاه «چاپ دیجیتال و نشر رومیزی» از برپایی قطعی این نمایشگاه در خرداد سال ۹۳ در هتل المپیک تهران خبر داد .

 

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از خبرگزاری فارس درباره نامه اتحادیه‌های مختلف برای اخذ مجوز این نمایشگاه و برپایی قطعی آن در سال آینده، بیان داشت: اتحادیه‌ها به صورت قانونی حق ورود در فعالیت اقتصادی را ندارند و به لحاظ قانونی برای انجام این کار منع شده‌اند .

 

جلال ذکایی، دبیر چهارمین نمایشگاه «چاپ دیجیتال و نشر رومیزی» در گفت‌وگو اضافه کرد: سایت نمایشگاه چاپ دیجیتال به نشانی www.Idpex.ir از چند ما گذشته که فراخوان چهارمین دور نمایشگاه چاپ دیجیتال اعلام شده است، برای ثبت‌نام چاپخانه‌داران و شرکت‌های مختلف چاپ به روز شده و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد .

 

ذکایی ادامه داد: زمان برپایی چهارمین نمایشگاه «چاپ دیجیتال و نشر رومیزی» قطعی شده است، یعنی این دوره از نمایشگاه از 27 تا 30 خرداد سال 93 در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد و ارسال نامه و ارجاع آن به وزارت ارشاد هیچ تغییر و مشکلی را در روند برپایی آن ایجاد نخواهد کرد .

 

وی افزود: برای نخستین بار در ایران در نمایشگاه چاپ دیجیتال به برگزاری اولین «سمینار بین‌المللی چاپ دیجیتال» خواهیم پرداخت که این سمینار طی یک روز کاری در هتل المپیک برگزار می‌شود .

 

بر اساس این گزارش، دوره اول و دوم نمایشگاه «چاپ دیجیتال و نشر رومیزی» در خرداد سال‌های گذشته برپا شد اما به دلیل انتخابات ریاست جمهوری سومین دوره آن در فروردین سال 92 برگزار شد .

منتشر شده توسط فارس در تاریخ ۱۳۹۲ چهارشنبه ۱۵ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ پانزدهم آبانکلیدها : نمايشگاه چاپ ديجيتال زكايي اتحاديه


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: