هم زمان با روز پایانی هفته کتاب برگزار می شود
سومین دوره تجلیل از ناشران و پژوهشگران قرآن و عترت


سومین دوره تجلیل از ناشران و پژوهشگران برتر حوزه قرآن و عترت هم زمان با روز پایانی بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.



به گزارش اخبار چاپ و به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، در سومین دوره تجلیل از ناشران و پژوهشگران برتر حوزه قرآن و عترت، به روال دوره های گذشته 5 پژوهشگر برتر قرآنی، 5 ناشر برگزیده و هم چنین 2 کتاب فروش برتر معرفی و تقدیر خواهند شد.

این برگزیدگان با ارزیابی و داوری سید محمود حسینی، احمد آخوندی، سید محمود مرعشی و احمد کمالی نژاد انتخاب می شوند.

ناشران و پژوهشگران برتر حوزه قرآن و عترت از میان 50 ناشر فعال، 30 پژوهشگر و 10 کتابفروش انتخاب و معرفی خواهند شد. مراحل انتخاب برترین های این دوره از سوی داوران به زودی به پایان می رسد.

پیش از این و در دوره اول آیت الله مکارم شیرازی و در دوره دوم آیت الله سبحانی به عنوان پژوهشگران برتر حوزه قرآن و عترت معرفی شدند.

سومین دوره تجلیل از ناشران و پژوهشگران برتر حوزه قرآن و عترت به همت اتحادیه ناشران قرآنی سراسر کشور و از ساعت 15 تا 17 روز شنبه 2 آذرماه در سرای اهل قلم خانه کتاب برگزار می شود.

بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «کتاب آینه فرهنگ و فرزانگی» از 25 آبان ماه تا 2 آذر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.


منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ سه شنبه ۱۴ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ چهاردهم آبانکلیدها : هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: