با اعلام روابط عمومی اتحادیه چاپخانه‌داران
دامنه قدیمی سایت اتحادیه ( TPIA.ir ) احیا شد


در ماه‌های گذشته عنوان شده بود علت خروج دامنه tpia.ir ثبت شخصی این دامنه توسط فرزند یکی از اعضای هیات مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران است. گفتنی است پس از مسافرت این شخص به خارج از کشور، امکان استفاده از این دامنه در درگاه اطلاع‌رسانی اتحادیه چاپخانه‌داران سلب شده بود.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از روابط عمومی اتحادیه صنف چاپخانه‌داران تهران، نشانی tpia.ir که طی چند ماه گذشته غیرقابل دسترسی بود، بازیابی شده است.
روابط عمومی این اتحادیه با صدور بیانیه‌ای این مطلب را به اطلاع اعضای خود رسانده است:
باسمه تعالی
اعضای محترم اتحادیه صنف چاپخانه‌داران تهران؛
با سلام و احترام؛
بدینوسیله به استحضار می‌رساند نشانی پیشین درگاه اطلاع‌رسانی اتحادیه صنف چاپخانه‌داران تهران (tpia.ir) که بنا به برخی دلایل در دسترس قرار نداشت، پس از تلاش‌های فراوان روابط عمومی و با همراهی واحد حقوقی اتحادیه به این چرخه بازگشت.
گفتنی است این نشانی به نام شخصی حقیقی ثبت شده بود و پس از بروز برخی مشکلات فنی و حقوقی، امکان بازیابی آن وجود نداشت. لذا روابط عمومی اتحادیه با درک اهمیت این نشانی و جلوگیری از امکان سوءاستفاده برخی مغرضین از نخستین روزهای شروع فعالیت خود در دور جدید، بازیابی این دامنه را در دستور کار خود قرار داد.
سرانجام و پس از تلاش‌های بسیار روابط عمومی اتحادیه که البته با همراهی واحد حقوقی همراه بود، موفق شد تا این نشانی شناخته شده را به دامان اتحادیه بازگرداند.
روابط عمومی اتحادیه در آخر ضمن انعکاس این خبر، آمادگی خود را برای پوشش هرچه بهتر، صادقانه و در چرخه صحیح دنیای اطلاعات مجازی اعلام می‌نماید.
روابط عمومی اتحادیه صنف چاپخانه‌داران تهران

اخبار چاپ: در ماه‌های گذشته عنوان شده بود علت خروج دامنه tpia.ir ثبت شخصی این دامنه توسط فرزند یکی از اعضای هیات مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران است. گفتنی است پس از مسافرت این شخص به خارج از کشور، امکان استفاده از این دامنه در درگاه اطلاع‌رسانی اتحادیه چاپخانه‌داران سلب شده بود.
روابط عمومی این اتحادیه اعلام کرده است در نتیجه پیگیری‌های فنی و حقوقی این روابط عمومی از مرکز پژوهش‌های بنیادی، دامنه مذکور به صورت رسمی بنام اتحادیه ثبت و قابل دسترس شده است.
پس از جدایی دبیر سابق ماهنامه گزارش صنعت چاپ ـ ارگان رسانه‌ای اتحادیه صنف چاپخانه‌داران تهران ـ از این اتحادیه، تبلیغات گسترده‌ای درخصوص بهای دامنه مذکور و ضرر و زیان ناشی از آن، صورت گرفت.
اقدام اخیر روابط عمومی اتحادیه چاپخانه‌داران ثابت می‌کند اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی و تخصصی باید با استفاده از پرسنل تخصصی و مشاوره با کارشناسان حوزه‌های مختلف زمینه بروز چنین مسائلی را از بین برده و بدین وسیله ضرر و زیانی را متوجه اعضا و اتحادیه متبوع خود نکنند.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ دوشنبه ۱۳ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ سيزدهم آبانکلیدها : اتحادیه چاپخانه داران تهران


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: