امیرزاده خبر داد
مدیران کل ارشاد سه استان برتر در هفته کتاب تقدیر می شوند


نماینده تام الاختیار معاون امور فرهنگی در ستاد برگزاری بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از تقدیر از سه استان برتر خبر داد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، همایون امیرزاده نماینده تام الاختیار معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ستاد برگزاری هفته کتاب، با اعلام این خبر گفت: امسال نیز چون سال گذشته به دلیل گستردگی فعالیت های استان های مختلف در ایام هفته کتاب، از سه مدیرکل استانی فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر خواهد شد.
به گفته وی، این تقدیر به منظور پاسداشت فعالیت استان های مختلف و ترغیب سایر استان ها به برگزاری هر چه بهتر و شکوهمندتر هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد شد.
امیرزاده اظهار کرد: به منظور بررسی دقیق تر و اعلام استان های برتر نمایندگان و کارشناسان معاونت امور فرهنگی در ایام برگزاری هفته کتاب با حضور در استان ها از روند برگزاری برنامه های اعلام شده از سوی استان ها گزارش تهیه و به دبیرخانه ستاد مرکزی هفته کتاب تهیه می کنند. این فعالیت به منظور ارزیابی دقیق فعالیت استان ها انجام خواهد شد.
بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «کتاب آینه فرهنگ و فرزانگی» از 25 آبان ماه تا 2 آذر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ يکشنبه ۱۲ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ دوازدهم آبانکلیدها : همایون امیرزاده هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: