عباس توکلی:
تجمیع واحدهای دفتر امور چاپ یک ضرورت است


متأسفانه چندی پیش واحد بازرسی این دفتر به ساختمانی در منطقه سعادت‌آباد (بلوار دریا) منتقل شد. تجربه این چند وقت نشان داده است، این انتقال مشکلات عدیده‌ای را برای چاپخانه‌داران تهرانی ایجاد نموده است.

عباس توکلی، نایب رئیس اتحادیه صادرکنندگان خدمات صنعت چاپ ایران در گفتگو با اخبار چاپ به انتقاد از انتقال واحد حمایت و نظارت دفتر امور چاپ از محل این دفتر به ساختمان ارشاد استان تهران پرداخته و گفت: متأسفانه چندی پیش واحد بازرسی این دفتر به ساختمانی در منطقه سعادت‌آباد (بلوار دریا) منتقل شد. تجربه این چند وقت نشان داده است، این انتقال مشکلات عدیده‌ای را برای چاپخانه‌داران تهرانی ایجاد نموده است.

وی در ادامه یادآور شد: با توجه به گسترش جغرافیایی واحدهای چاپی در سطح شهر تهران و تمرکز درصد بسیار بالایی از آن‌ها در مرکز شهر، انتقال این دفتر به منطقه مذکور مشکلات فراوانی را به ویژه در خصوص آمد و شد به این منطقه ایجاد می‌کند.

توکلی، تجمیع خدمات ارائه شده در دفتر امور چاپ را یکی از نکات مثبت و ارزنده این دفتر عنوان نموده و تصریح کرد: با توجه به اینکه خدمات ارائه شده در دفتر امور چاپ و واحدهای مربوط به استان تهران، در یک محل انجام می‌شد، فرصت‌های خوبی برای پیگیری امور در اسرع وقت در اختیار چاپخانه‌داران تهرانی قرار می‌گرفت که متأسفانه با این انتقال، مزیت مذکور از بین خواهد رفت.

نایب رئیس اتحادیه صادرکنندگان خدمات صنعت چاپ ایران در پایان یادآور شد: امیدواریم که مدیریت دفتر امور چاپ شرایطی را برای تجمیع یا انتقال واحدهای تابعه در نقاطی پیرامون مرکز شهر ایجاد نماید، تا چاپخانه‌داران بیش از این درگیر مسائل حاشیه‌ای نباشند.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ يکشنبه ۱۲ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ دوازدهم آبانکلیدها : عباس توکلی اتحادیه صادرکنندگان خدمات صنعت چاپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: