رئیس اتحادیه سازندگان تابلو و نئون پلاستیک تهران:
چاپ لارج فرمت تحت پوشش اتحادیه سازندگان تابلو قرار میگیرد


در حال حاضر موضوع محل تأیید صلاحیت فنی و صدور جواز این بخش در مجمع امور صنفی صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران در دست بررسی است، اما سال‌هاست که این واحدهای صنفی تحت پوشش اتحادیه سازندگان تابلو هستند. از سوی دیگر واردکنندگان ملزومات و ماشین‌آلات و تجهیزات دستگاه‌های لارج فرمت نیز تحت پوشش این اتحادیه هستند.

مهران اشرفی، رئیس اتحادیه صنف سازندگان تابلو و نئون پلاستیک تهران در گفتگو با اخبار چاپ از مصوبات آخرین اجلاس ماهانه مجمع امور صنفی صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران و اعطای امتیاز 10 رسته جدید به این اتحادیه خبر داد.

اشرفی با اشاره به تلاش‌های انجام شده به منظور دریافت رسته‌های مذکور اظهار داشت: خوشبختانه پس از تلاش‌های فراوان موفق شدیم رسته‌های تابلوهای کامپوزیت، فلزی، فلکسی فیس، برش پلاستیک، لیزر و CNC، ساخت تابلوهای تبلیغاتی، ساخت حروف‌های برجسته، تابلوهای شناسایی، المان‌های شناسایی و راهنما، تابلو بنر نویسی، ساخت تابلوهای حجم برجسته، تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم تابلوسازی، ساخت تندیس و ماکت پلکسی گلاس و زیرسازی تابلو و حروف با متراژهای 8 تا 12 متر را به حوزه فعالیت‌های اتحادیه صنف سازندگان تابلو و نئون پلاستیک اضافه نماییم.

وی در ادامه با تشریح فعالیت‌های این اتحادیه افزود: در حال حاضر نیز در تلاشیم تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در واحدهای صنفی تابعه نسبت به گسترش حوزه فعالیت‌های اتحادیه اقدامات دیگری را انجام دهیم.

رئیس اتحادیه تابلوسازان تهران در بخش دیگری از این گفتگو بر ضرورت تقسیم مسئولیت‌ها بین اتحادیه‌های صنفی تأکید داشته و تصریح کرد: باید توجه داشت که هر اتحادیه‌ای دارای مسئولیت‌ها و حوزه‌های مشخص کاری است. به عنوان نمونه چاپ لارج فرمت (out door) سال‌ها است که حوزه فعالیت این اتحادیه محسوب می‌شود.

اشرفی ادامه داد: در حال حاضر موضوع محل تأیید صلاحیت فنی و صدور جواز این بخش در مجمع امور صنفی صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران در دست بررسی است، اما سال‌هاست که این واحدهای صنفی تحت پوشش اتحادیه سازندگان تابلو هستند. از سوی دیگر واردکنندگان ملزومات و ماشین‌آلات و تجهیزات دستگاه‌های لارج فرمت نیز تحت پوشش این اتحادیه هستند.

وی در پایان تمکین از قانون و احترام به دستورالعمل‌های مجمع امور صنفی را یک ضرورت مهم برشمرده و گفت: تاکنونی هیچ مجوزی برای این نوع فعالیت از سوی اتحادیه صنف سازندگان تابلو و نئون پلاستیک تهران صادر نشده است و به نظر می‌رسد تمامی فعالان اتحادیه‌های صنفی باید تابع قانون باشند.


منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ چهارشنبه ۸ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: