معاون امور فرهنگی تأكید كرد؛
ضرورت بررسی دستاوردهای حضور ایران در نمایشگاه فرانكفورت


صالحی داشتن نگاه تخصصی لازمه حضور در فضای حرفه ای دانست وگفت : عرصه بین المللی یک فضای حرفه ای بشمار می آید که نیازمند داشتن یک نگاه تخصصی و یک برنامه جامع است .


به گزارش اخبار چاپ و به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی معاون امورفرهنگی این وزارتخانه در اولین جلسه شورای مدیران معاونت امورفرهنگی ضمن تأكید بر بررسی دستاوردهای حضور فرهنگی ایران در عرصه‌های بین‌المللی خواستار برگزاری جلسه‌ای درون معاونت و سپس یا حاضران و کارشناسان حاضر درنمایشگاه فرانکفورت ، به منظور بررسی نقاط ضعف و قوت حضور ایران در شصت و پنجمین دوره از این نمایشگاه شد.

وی داشتن نگاه تخصصی لازمه حضور در فضای حرفه ای دانست وگفت : عرصه بین المللی یک فضای حرفه ای بشمار می آید که نیازمند داشتن یک نگاه تخصصی و یک برنامه جامع است .

صالحی گفت نباید نوع حضورمان در نمایشگاه فرانکفورت صرفا اختصاص به یک موعد مشخص داشته باشد بلکه در طول سال برنامه‌ریزی کنیم، باید دبیرخانه مستقلی که هدفگذاری زیربنایی داشته باشد مهیا شود و در ادامه برنامه‌ها از سوی آنها پیگیری شود،
معاون امور فرهنگی ادامه داد :باید از نظرات متخصصان امر و تجربه‌های حاضران و شرکت کنندگان در این نمایشگاه استفاده کنیم.و برنامه ریزی جامعی در این بخش داشته باشیم .

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مهمترین رویداد فرهنگی پیش‌روی معاونت گفت: هفته كتاب یك جشن بزرگ برای کتاب در نیمه دوم سال است و باید از تمام ظرفیت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برای برگزاری باشکوه و تاثیر گذار آن استفاده کرد .

در این جلسه مدیران معاونت گزارشی از روند فعالیت های حوزه کاری خود ارائه کردند .

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ سه شنبه ۷ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: