توافق Kodak و Bobst
توسعه استراتژیک صنعت بسته بندی


در پاسخ به افزایش تقاضا برای راه حل های جدید و انعطاف پذیر مانند کارتن تاشو و برنامه های کاربردی، Kodak و Bobst توافق نامه ای با موضوع توسعه استراتژیک به منظور ادغام تکنولوژی کداک بر روی تجهیزات ماشین های بسته بندی Bobst تشکیل دادند.



به گزارش اخبار چاپ و به نقل از سایت نورتک (نمایشگاه شرکت KBA در ایران)، در حال حاضر Bobst در زمینه توسعه محصولات نوآورانه مبتنی بر تکنولوژی Kodak مشغول به کار است.
ژان پاسکال، مدیر اجرایی گروه Bobst اشاره می کند "هدف ما از همکاری با کداک که دارای قدرت زیادی در عرصه چاپ دیجیتال است استفاده از قابلیتهای انعطاف پذیری و پیشرفته بودن تکنولوژی کداک برای تولید بسته بندی است."
او همچنین اظهار کرد "ما در حال کار بر روی کشف راه حل های نوآورانه صنعتی هستیم تا فرصت های منحصر به فردی را در جهت گسترش کسب و کار مشتریانمان به آنها ارائه دهیم و همچنین به دنبال توسعه و رشد تکمیل کار و تست دقیق و در نهایت اعلام این خلاقیت و نوآوری به مشتریان خود می باشیم."
وی اظهار کرد: ما در حال کار بر روی کشف راه حل های نوآورانه صنعتی هستیم تا فرصت های منحصر به فردی را در جهت گسترش کسب و کار مشتریانمان به آنها ارائه دهیم و همچنین به دنبال توسعه و رشد تکمیل کار و تست دقیق و در نهایت اعلام این خلاقیت و نوآوری به مشتریان خود هستیم.
آنتونیو پرز، رئیس و مدیر ارشد اجرایی کداک می گوید : Bobst درصنعت بسته بندی همیشه به عنوان ارائه دهنده راه حل هایی با کیفیت بالا و در جهت برآوردن نیازهای مختلف مشتریان همیشه مورد تحسین بوده است.
تعهد Bobst به معرفی محصولات نوآورانه و اساس مشتری مداری آن و فناوری های پیشرفته کداک از جمله تکنولوژی جوهر افشان ، همه و همه یک ترکیب قدرتمند است که به اعتقاد ما باعث رشد و تحول مشتریان Bobst و صنعت بسته بندی می شود.
توافق ما با شرکت Bobst یک نمونه عالی از تجارت جدید است ، با به کار بردن تکنولوژی های ما در این همکاری توسعه و رشد محصولات حاصله تنها با هدف سودآوری برای مشتریان، شرکا و نیز کداک است.
درباره کداک
کداک به یک شرکت فن آوری متمرکز در زمینه تجارت تصویرسازی تبدیل شده است. شرکت کداک ارائه دهنده بهترین راه حل ها، محصولات و خدمات در زمینه های مختلف تصویرسازی است.
درباره Bobst
Bost یکی از پیشروان تامین و سرویس ماشین آلات در زمینه بسته بندی در جهان بحساب می آید. این شرکت در سال 1890 توسط جوزف در لوزان، سوئیس تاسیس گردیده است. شرکت Bobst دارای نمایندگی هایی در بیش از 50 کشور و با 5000 نفر پرسنل در سراسر جهان است.

منتشر شده توسط نورتک در تاریخ ۱۳۹۲ يکشنبه ۵ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ پنجم آبانکلیدها : کداک بابست بسته بندی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: