با اعلام درگاه اطلاع رسانی واحد شماره 5:
این دانشگاه تا اطلاع ثانوی تعطیل است


براساس اطلاعات واصله از برخی دانشجویان این مركز و همچنین اعلام درگاه اطلاع رسانی مركز شماره 5 این واحد به دلیل برخی مشكلات تعطیل شده است. به نظر می رسد پاره ای مشكلاتی كه طی سال های گذشته گریبانگیر این مركز شده بود، سرانجام كار واحد شماره 5 را به تعطیلی موقت كشانده است.


به گزارش اخبار چاپ و به نقل از درگاه اطلاع رسانی مركز شماره 5 دانشگاه جامع علمی _ كاربردی، این مركز دانشگاهی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

براساس اطلاعات واصله از برخی دانشجویان این مركز و همچنین اعلام درگاه اطلاع رسانی مركز شماره 5 این واحد به دلیل برخی مشكلات تعطیل شده است.

به نظر می رسد پاره ای مشكلاتی كه طی سال های گذشته گریبانگیر این مركز شده بود، سرانجام كار واحد شماره 5 را به تعطیلی موقت كشانده است.

برخی شنیده ها حاكی است این مركز با مشكلات جدی، نظیر عدم حمایت لازم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روبرو بوده است.

واحد شماره 5 دانشگاه جامع علمی _ كاربردی به عنوان تنها مركز آموزش دانشگاهی تحت پوشش معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی كه به آموزش های تخصصی حوزه چاپ و نشر می پردازد، باید از حمایت های مادی و معنوی این معاونت برخوردار باشد. امید است در سایه تلاش مضاعف معاون امور فرهنگی جدید و مسئولان ذیربط، مشكلات موجود هرچه سریع تر رفع شده و زمینه های لازم به منظور بازگشایی مجدد این واحد آموزشی فراهم گردد.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ يکشنبه ۵ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: