توانا اعلام کرد:
تقدیر از 65 صادرکننده برتر


صادرکنندگانی می توانند در فرایند انتخاب صادرکننده نمونه حضور داشته باشند که صادراتشان در سال گذشته نسبت به سال پیش از ان حداقل 10 درصد رشد داشته باشد.

به گزارش اخبار چاپ، گیتی توانا مدیرکل امور بنگاه‌های سازمان توسعه تجارت با تشریح فعالیت‌های روز ملی صادرات گفت: 50 صادر کننده نمونه، 10 شرکت برتر و 5 صادر کننده شایسته تقدیر، در مراسم روز ملی صادرات تجلیل می شوند.

وی افزود: صادرکنندگانی می توانند در فرایند انتخاب صادرکننده نمونه حضور داشته باشند که صادراتشان در سال گذشته نسبت به سال پیش از ان حداقل 10 درصد رشد داشته باشد.

توانا تصریح کرد: امروز قرار است معاون اول رئیس جمهور ، رئیس اتاق بازرگانی ایران و وزیر صنعت ، معدن و تجارت سخنرانی کنند. 

مدیرکل امور بنگاه‌های سازمان توسعه تجارت در ادامه اظهار داشت : این همایش فرصت خوبی برای گفتمان توسعه محور صادرکنندگان و مسئولان است و درباره جایزه صادراتی و روش های تامین و پرداخت ان هم صحبت می کنند.

مهم ترین معیارهای انتخاب صادرکننده نمونه علاوه بر حجم صادرات مواردی مانند تعداد بازارهای هدف و نفوذ آنها در بازارهای هدف جدید و میزان ماندگاریشان در بازارهای هدف است.

کسب گواهینامه های بین المللی و استانداردهای کیفی شرکت های صادرکننده ، بازاریابی شرکت ها و ثبت برند کالای صادرکننده در دیگر کشورها ، از دیگر شاخص های انتخاب صادرکنندگان نمونه است.

شرکت هایی که بیشترین امتیاز را در گروه کالایی کسب می کنند به عنوان صادرکننده نمونه معرفی می شوند و شرکت هایی که در پنج سال گذشته توانسته باشند عنوان صادرکننده نمونه را کسب کنند، در دوره ششم اگر امتیاز لازم را کسب کنند به عنوان صادرکننده ممتاز معرفی می شود.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ دوشنبه ۲۹ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ بيست و نهم مهرکلیدها : گیتی توانا سازمان توسعه تجارت روز ملی صادرات


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: