از هفتم تا دهم آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود:
نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی اصفهان در پله دهم


دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چاپ، بسته‌بندی، تبلیغات رسانه و تجهیزات وابسته از 7 تا 10 آبان ماه امسال (سه شنبه تا جمعه هفته بعد) در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از خبرگزاری مهر ، دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چاپ، بسته‌بندی، تبلیغات رسانه و تجهیزات وابسته از 7 تا 10 آبان ماه امسال (سه شنبه تا جمعه هفته بعد) در پل تاریخی شهرستان اصفهان، محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار می‌شود.

این نمایشگاه که دهمین دوره خود را پشت سر می‌گذارد، در دوره نهم و پس از چند دوره که دچار یك افت مقطعی شده بود، احیا شد. در این نمایشگاه چهار شاخه اصلی زیر با زیرمحورهای خود قابلیت حضور و نمایش توانمندی‌ها را دارا هستند. صنعت چاپ، تبلیغات، گرافیك و بازاریابی، بسته بندی و رسانه و تجهیزات دیجیتال وابسته.

هزینه‌های حضور در این نمایشگاه به قرار زیر است: فضای بسته متری 65 هزار تومان و فضای باز متری 33 هزار تومان.

ساعات بازدید از دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چاپ، بسته‌بندی، تبلیغات رسانه و تجهیزات وابسته برای عموم همه روزه از ساعت 15 تا 21 است و به صورت مجزا برای متخصصین نیز در روز جمعه از ساعت 9 تا 12 بازدید ویژه در نظر گرفته شده است كه بر اساس تجارب قبلی در نمایشگاه‌های دیگر در این زمان یك فضای اقتصادی ویژه برای عقد قراردادها به وجود می‌آید.

منتشر شده توسط خبرگزاری مهر در تاریخ ۱۳۹۲ شنبه ۲۷ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ بيست و هفتم مهرکلیدها : نمایشگاه چاپ و بسته بندی دهمین دوره


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: