تعویق زمان برگزاری انتخابات اتحادیه لیتوگرافان تهران:
انتخابات اتحادیه لیتوگراف، آذرماه برگزار می‌شود


در حالی که قرار بود انتخابات اتحادیه لیتوگرافان تابستان امسال برگزار شود، به دلیل معرفی نشدن کاندیداهای دارای صلاحیت از سوی اداره اماکن، برگزاری این انتخابات به آذرماه موکول شد.


به گزارش اخبار چاپ و به نقل از خبرگزاری مهر، احمد ابوالحسنی، نایب رئیس اتحادیه سازندگان کلیشه و لیتوگراف، مهر و پلاک و چاپ اسکرین، در خصوص به تعویق افتادن انتخابات این اتحادیه گفت: متاسفانه به دلایلی که برای ما هم مشخص نیست، هنوز اداره اماکن فهرست کاندیداهای دارای صلاحیت را برای رقابت در انتخابات پیش رو، به اتحادیه اعلام نکرده است.

وی افزود: بر این اساس انتخابات اتحادیه لیتوگرافان آذرماه امسال برگزار می‌شود.

این در حالی است اواسط تیرماه امسال ثبت نام از نامزدهای عضویت در هیئت مدیره اتحادیه لیتوگرافان به پایان رسیده بود و بر اساس اعلام 13 نفر برای رقابت در این انتخابات ثبت نام کرده بودند. بر اساس قانون حداقل 2 ماه برای برگزاری انتخابات، فرصت وجود دارد اما با گذشت بیش از 3 ماه، برگزاری انتخابات اتحادیه لیتوگرافان باز هم به تعویق افتاده است.

مطابق قانون انتخابات اتحادیه‌های صنفی، گروه تطبیق متشکل از افرادی از اداره بازرگانی، مجمع امور اصناف و اداره اماکن، بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات هیئت مدیره اتحادیه‌ها از جمله اتحادیه سازندگان کلیشه و لیتوگراف، مهر و پلاک و چاپ اسکرین تهران را بر عهده دارند.

اتحادیه سازندگان کلیشه و لیتوگراف، مهر و پلاک چاپ اسکرین در سال 1353 تاسیس شده و در حال حاضر حسن قاسمی، احمد ابوالحسنی، بیژن بهادری، عباس شاه‌میرزا و مجتبی مدنی، اعضای هیئت مدیره این اتحادیه را تشکیل می‌دهند که دوره 4 ساله فعالیت آنها رو به اتمام است.

منتشر شده توسط خبرگزاری مهر در تاریخ ۱۳۹۲ شنبه ۲۷ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ بيست و هفتم مهرکلیدها : اتحادیه لیتوگرافان تهران انتخابات


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: