رضا رضایی:
در سال آینده آثاری که معیار خلاقیت و بهره‌وری داشته باشند مورد قضاوت قرار می‌گیرند


در بخشی از بیانیه هیات داوران آمده است: « هیئت داوران، مفتخر و سرشار از امید در نخستین سال سومین سده فعالیت این صنعت فاخر در کشور از تمامی فرزانگان و صاحب نظران و اندیشمندان کشور میخواهند اگر به توسعه پایدار خصوصاً توسعه ی فرهنگی و اقتصادی میهن فکر میکنند و اگر تمایل دارند در این راه صاحب نقش موثر باشند باید حمایت از این صنعت را جدی بگیرند.»

به گزارش اخبار چاپ، در مراسم سیزدهمین دوره جشنواره ملی صنعت چاپ، رئیس هیات داوران دوازدهمین دوره مسابقات تخصصی آثار چاپی به نمایندگی از هیات داوران به قرائت بیانیه این هیات پرداخت.
 
در بخشی از این بیانیه آمده است: « هیئت داوران، مفتخر و سرشار از امید در نخستین سال سومین سده فعالیت این صنعت فاخر در کشور از تمامی فرزانگان و صاحب نظران و اندیشمندان کشور میخواهند اگر به توسعه پایدار خصوصاً توسعه ی فرهنگی و اقتصادی میهن فکر میکنند و اگر تمایل دارند در این راه صاحب نقش موثر باشند باید حمایت از این صنعت را جدی بگیرند.»

متن بیانیه هیات داوران دوازدهمین دوره مسابقات تخصصی آثار چاپی به شرح زیر است:

بیانیه هیات داوران دوازدهمین دوره مسابقات تخصصی جشنواره چاپ ایران

به نام آن صانع حکیم

سپاس و قدردانی هیئت داوران از شما اساتید گرانقدر که با خلوص هرچه تمام تر آثار بسیار ارزشمندی را در این فضای مبارک فراهم آوردید. امید که با هم ، زمینه اعتلای صنعت چاپ ایران اسلامی را بیشتر از پیش فراهم سازیم. میدان مسابقه را برای اثبات توانستن و گسترده تر شدن ، تبدیل کنیم. با سود بردن از دانش و توان جمع شریف شعور گستر و فرهنگ پرور صنعت چاپ کشور در پرتو هم اندیشی و همراهی، رونقی بسیار بیابیم و نه تنها در داخل میهن عزیزمان بلکه در بازارکشورهای دیگر جایگاه مطمئن داشته باشیم. با اتکای به خداوند منان و توسل به آل حضرت محمد (ص) که مدینه حکمت و دربهای ورود به شهر دانایی اند سبب ساز ظفرمندی راهیان فرزانه و فرهیخته صنعت راهبردی و فاخر چاپ باشیم. افسران سرافراز میدان رقابت، با تکیه به خود، اعتماد به نفس، انتظار از خویش و همراه با دانش طلبی ثابت کردید که میتوانید، آنهم در شرایطی دشوار آثاری را به دوازدهمین دوره مسابقات جشنواره صنعت چاپ ارسال فرمودید که به لحاظ کیفیت موجب شگفتی هیئت داوران شد. هیئت داوران، مفتخر و سرشار از امید در نخستین سال سومین سده فعالیت این صنعت فاخر در کشور از تمامی فرزانگان و صاحب نظران و اندیشمندان کشور میخواهند اگر به توسعه پایدار خصوصاً توسعه ی فرهنگی و اقتصادی میهن فکر میکنند و اگر تمایل دارند در این راه صاحب نقش موثر باشند باید حمایت از این صنعت را جدی بگیرند. دیگر جای تعلل و زمان سوزی نیست ؛ میبایست برای خلق حماسه در این سال با هدف خلاصی و نجات کشور از عفریت اقتصاد تک محصولی و بی اثر کردن تهاجم فرهنگی دشمنان کشور، صنعت چاپ را مطرح کنیم. تا لااقل حصار باقیمانده اطراف صنعت چاپ پس از دویست سال برچیده شود. خداوند سبحان را شاکریم که در دویستمین سال فعالیت صنعت چاپ ایران ، معاونت محترم فرهنگی سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل توانمند دفتر امور چاپ و دیگر مدیران مسئول در دفتر امور چاپ حمایت و امید آفرینی نمودند که بسیار موثر واقع شد. استقبال چشمگیر از مسابقات جشنواره تا آنجا که به جز استان تهران هفده استان دیگر از سراسر کشورآثار بسیار نفیسی را جهت داوری به مسابقه ارسال نمودند . هیئت داوران زحمات و خدمات یکساله اخیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را پاس داشته و گرامی میدارند. یقین است امید آفرینی دولت تدبیر و امید و مدیریت والای معاونت فرهنگی محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل دفتر امور چاپ برای تحقق حماسه فرهنگی و اقتصادی یاور و راه گشا باشد.

اعضاء هیئت داوران سرکار خانم پوپک فرزانه پور و آقایان علی کنگرانی فراهانی،حمید رضا حسن طهرانی، مسعود نجات، اشکان شکوه فرد، علیرضا وحیدیگانه، فریدون خشنودی، علی اصغر شادمانی، محمدحسین نجفی، حسین فرنگی، هدایت لیری، بهمن پورمند، حسین علی متین رضا، علیرضا جمشیدی، شاهین متین رضا، جاوید جعفری، علیرضا سوری، سیدخلیل سیدین، امیرحسین شهریارپور، رضا رضایی، رضا انصاری، غلامرضا امیرزاده ایرانی، چنگیز آصفی مقدم، نجم الدین فرخ یار، آرش سپاس مقدم، محمد فتاحی، محمود کریمیان اقبال، مجید منظوری، حمیدرضا طاهری آشتیانی، سعید درویش، مهدی دری صفت، امیر حسین قاسمی ، شاهین روحانی ، شهرام صمدیان ، محمد حسین رحیمی یگانه ، علی محمدی شکور ، سید ابوالضل سید قاسمی پور، در نهایت ارادت از زحمات و اطلاع رسانی های ارزشمند خبرنگاران محترم ، عکاسان ، خبرگزاری ها و نشریات تخصصی مرتبط با صنعت چاپ و صدا و سیما را پاس داشته و تشکر می نمایند ؛ یقیناً اگر این حمایتهای ارزشمند نبود موفقیت جشنواره تا این حد نمی شد.

رشد چشمگیر بیش از 60 درصدی آثار پذیرفته شده – 3023 اثر دریافتی - در جشنواره سیزدهم ثمره این حمایتها و کاردانی و برنامه ریزی دقیق مدیریت دفتر امور چاپ و اعتماد همکاران گرامی به جشنواره است. هیئت داوران در مسابقات سال آینده آثاری که معیارهای خلاقیت و بهره وری و کیفیت را مد نظر داشته باشند مورد قضاوت قرار میدهند، زیرا آثاری که نقش موثر و کارآمد در بخش تولید و بازار داشته باشد قادر به کمک برای توسعه پایدار کشور خواهند شد. جمع 37 نفره هیئت داوران تمام تلاش خود را مبذول داشتند تا امانتداری صدیق باشند، امید است این خدمات افتخاری مورد قبول تمامی عزیزان شرکت کننده در مسابقات جشنواره واقع گردد.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ سه شنبه ۲۳ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ بيست و سوم مهرکلیدها : رضا رضایی دوازدهمین دوره مسابقات تخصصی آثار چاپی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: