در پی درخواست دانشجویان صنعت چاپ
داوری مسابقات دانشجویی در هفته کتاب انجام می‌شود


داوری بخش مسابقات دانشجویی جشنواره صنعت چاپ به زمانی دیگر موکول شده است. مسئولان امر اعلام کرده‌اند داوری این بخش از مسابقات همزمان با هفته کتاب یا نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران انجام خواهد شد.


به گزارش اخبار چاپ، داوری بخش مسابقات دانشجویی جشنواره صنعت چاپ به زمانی دیگر موکول شده است. مسئولان امر اعلام کرده‌اند داوری این بخش از مسابقات همزمان با هفته کتاب یا نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران انجام خواهد شد.

علت این تصمیم، آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها و درخواست دانشجویان برای تمدید زمان پژوهش عنوان شده است. این بخش از مسابقات با همکاری واحدهای شماره یک و پنج دانشگاه علمی و کاربردی برگزار می‌شود.

دومین دوره مسابقات دانشجویی همزمان با سیزدهمین دوره جشنواره ملی صنعت چاپ و دوازدهمین دوره مسابقات تخصصی آثار چاپی برگزار می‌گردد. استقبال قابل قبول دانشگاهیان صنعت چاپ از این مسابقات و ارائه مقالات و تحلیل‌های متعدد نویدبخش برگزاری هرچه مناسب‌تر این مسابقات در سال‌های آتی است.

به نظر می‌رسد هفته کتاب یا نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران، فرصت مناسبی را برای دانشجویان و دانش‌آموختگان صنعت چاپ کشور فراهم خواهد کرد تا در از این رهگذر آشنایی بیشتری با فعالان عرصه صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور داشته باشند.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ دوشنبه ۲۲ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ بيست و دوم مهرکلیدها : مسابقات تخصصی آثار چاپی بخش دانشجویی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: