طاهری آشتیانی:
داوری‌های بخش فلکسو در دو بخش انجام شد


طی سه دوره گذشته همواره شاهد پیشرفت همه‌جانبه این مسابقات بوده‌ایم. خوشبختانه در حال حاضر این مسابقات از اعتبار و مقبولیت قابل قبولی برخوردار است. این مسئله تنها در سایه ثبات مدیریت یا همان برگزارکننده و استفاده از تجربیات دوره‌های گذشته به دست می‌آید.

حمیدرضا طاهری آشتیانی، داور مسابقات بخش فلکسو مسابقات آثار چاپی در گفتگو با اخبار چاپ به روند داوری‌ها در دوازدهمین دوره مسابقات آثار چاپی اشاره کرده و گفت: با توجه به تجربیاتی که از دوره‌های گذشته به دست آمده بود، در این دوره آثار ارائه شده در بخش فلکسو را در دو مرحله مورد داوری قرار دادیم.

طاهری ادامه داد: در بخش اول داوری، بیشتر بر روی رعایت حداقل استانداردها در محصولات ارائه شده تمرکز داشتیم و در مرحله دوم آثاری را که حائز استانداردهای مورد نظر شده بودند مورد داوری هیات داوران قرار گرفت.

داور مسابقات آثار چاپی در بخشی از این گفتگو بر تجمیع تجربیات برگزارکننده مسابقات آثار چاپی تأکید کرده و افزود: طی سه دوره گذشته همواره شاهد پیشرفت همه‌جانبه این مسابقات بوده‌ایم. خوشبختانه در حال حاضر این مسابقات از اعتبار و مقبولیت قابل قبولی برخوردار است. این مسئله تنها در سایه ثبات مدیریت یا همان برگزارکننده و استفاده از تجربیات دوره‌های گذشته به دست می‌آید.

وی ارزیابی مثبتی از جهت‌گیری کلی دبیرخانه مسابقات داشته و اظهار کرد: دبیرخانه مسابقات تنها در بخش جذب آثار و ارائه امکان و فرصت‌های مناسب برای داوری‌ها دخالت مستقیم دارد. و به هیچ عنوان در خصوص مسائل داوری دخالتی ندارد. به نظر می‌رسد که این حیث دبیرخانه مسابقات تلاش‌های فراوانی داشته است. چرا که هر ساله شاهد اتفاقات و رویدادهایی در این مسابقات هستیم که نشان‌دهنده برگزاری مناسب این مسابقات است.

طاهری در پایان به موضوع تنوع شرکت‌کنندگان و آثار ارائه شده اشاره کرده و گفت: از نوع آثار ارائه شده می‌شد فهمید که هم تعداد واحدهای شرکت‌کننده در مسابقات رشد بالایی داشته و هم این‌که آثار ارائه شده از کیفیت، قابلیت و تکنیک‌های تازه‌ای برخوردار هستند. این روند مسابقات نتایج مثبتی برای صنعت چاپ کشور به ارمغان خواهد آورد.
منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ يکشنبه ۲۱ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ بيست و يکم مهرکلیدها : حمیدرضا طاهری آشتیانی مسابقات تخصصی آثار چاپی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: