محسن پرویز:
هیئت مدیره جدید انجمن قلم ایران فردا انتخاب می‌شود


سخنگوی انجمن قلم ایران از برگزاری مجمع عمومی این انجمن در روز چهارشنبه 17 مهر به منظور تعیین هیئت مدیره و بازرسان جدید انجمن برای دو سال آینده خبر داد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از خبرگزاری مهر، محسن پرویز، نایب رئیس و سخنگوی انجمن قلم ایران با اشاره به برگزاری مجمع عمومی انجمن قلم ایران در تاریخ چهارشنبه 17 مهر اظهار داشت: بر اساس اساسنامه‌ تدوین شده برای انجمن قلم ایران، این انجمن هرساله مجمع عمومی تشکیل خواهد داد که دستور جلسه آن به طور معمول استماع گزارش بازرسان و گزارش مالی سال قبل انجمن و تصویب ترازنامه مالی سال پیش رو برای انجمن است. همچنین اگر دوره‌ فعالیت هیئت مدیره و بازرسان انجمن به پایان رسیده باشد، انتخابات برای تعیین مجدد اعضاء هیئت مدیره و بازرسان انجام می‌شود.
وی افزود: در این جلسه، همچنین اگر اعضاء مواردی خارج از دستور جلسه را نیز داشته باشند که نیاز به طرح داشته باشد در صورت وجود وقت، معمولاً مطرح می‌شود.
به گفته پرویز، مجامع برگزار شده در انجمن قلم هریک دارای هیئت رئیسه خاص خود است که در مجمع عمومی توسط اعضاء انتخاب می‌شوند.
سخنگوی انجمن قلم در ادامه گفت: از تمام اعضاء انجمن برای حضور در مجمع فردا دعوت به عمل آمده است که البته معمولاً بخشی از دوستان که ساکن شهرستان‌ها هستند در مجمع حضور پیدا نمی‌کنند. در مجمع فردا نیز تمام اعضاء که حدود 200 نفر هستند، دعوت شده‌اند و در همین نشست انتخابات هیئت مدیره جدید انجام خواهد شد.
پرویز در ادامه در پاسخ به سئوال مهر در مورد تعیین نشدن دبیر یازدهمین جشنواره قلم زرین گفت: تعیین دبیر چندان ارتباطی با تعیین هیئت مدیره جدید ندارد و در نیمه دوم امسال و در فصل پاییز که در آن قرار داریم انجام خواهد شد. داوران هم به طور معمول در سه ماهه نخست سال آینده انتخاب می‌شوند. تعیین دبیر در فصل پاییز نیز به دلیل هماهنگی و سیاستگذاری برای برگزاری جشنواره است.
وی تاکید کرد: روال جشنواره قلم زرین مشخص است و آثار مورد نیاز برای داوری آن نیز پس از انتشار فراخوان از طریق ناشران و مولفان به دبیرخانه ارسال شده و سایر آثار مورد نیاز نیز در نمایشگاه کتاب سال آینده خریداری شده و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


منتشر شده توسط خبرگزاری مهر در تاریخ ۱۳۹۲ سه شنبه ۱۶ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ شانزدهم مهرکلیدها : محسن پرویز انجمن قلم ایران


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: