داور پیش از چاپ مسابقات آثار چاپی
سلامت داوری ها ستودنی است


رضا انصاری: خوشبختانه در این دوره شرایط آرام و ارزنده‌ای برای انجام داوری‌ها در نظر گرفته شده بود. شرایطی که موجب شد تا داوران بتوانند در موقعیتی حرفه‌ای و تخصصی به داوری‌ بپردازند. تلاش‌هایی که دبیرخانه مسابقات آثار چاپی در دو سال گذشته انجام داده، موجب شده است تا داوران از تمام توان خود برای داوری‌های بهتر و مناسب‌تر استفاده نمایند.

رضا انصاری داور مسابقات تخصصی آثار چاپی در بخش پیش از چاپ در گفتگو با اخبار چاپ به تشریح وضعیت داوری‌ها در دوازدهمین دوره این مسابقات پرداخته و گفت: تاکنون پنج دوره در مسابقات آثار چاپی به عنوان داور بخش پیش از چاپ حضور داشته‌ام. این موضوع تجربه مناسبی را در اختیارم قرار داده است. خوشبختانه در این دوره شرایط داوری‌ها را بسیار قابل ملاحظه و حرفه‌ای دیدم.
وی به آرامش و محیط مناسب محل برگزاری داوری‌ها اشاره کرده و افزود: خوشبختانه در این دوره شرایط آرام و ارزنده‌ای برای انجام داوری‌ها در نظر گرفته شده بود. شرایطی که موجب شد تا داوران بتوانند در موقعیتی حرفه‌ای و تخصصی به داوری‌ بپردازند. تلاش‌هایی که دبیرخانه مسابقات آثار چاپی در دو سال گذشته انجام داده، موجب شده است تا داوران از تمام توان خود برای داوری‌های بهتر و مناسب‌تر استفاده نمایند.
انصاری در ادامه از تجربیات داوری‌ها در دوره‌های گذشته گفته و اظهار کرد: بنده از سال 1381 در داوری این مسابقات حضور داشتم. زمانی که داوری‌ها در دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شد. کیفیت داوری‌ها در این دوره حتی در مقایسه با آن دوران بسیار بالاتر و ارزشمندتر بود.
داور مسابقات آثار چاپی در پایان به کیفیت آثار ارائه شده در دوازدهمین دوره مسابقات آثار چاپی پرداخته و تصریح کرد: خوشبختانه آثار ارائه شده به دبیرخانه مسابقات از کیفیت و تنوع بسیار خوبی برخوردار بود. به نظر می‌رسد نحوه داوری‌ها در دوره‌های اخیر و استفاده از بخش قابل توجهی از ظرفیت‌ها و توان علمی داوران در این دوره‌ها موجب شده تا انگیزه وافری در میان فعالان بخش خصوصی جهت ارائه آثار به مسابقات ایجاد شود. که این موضوع می‌تواند نویدبخش شرایط قابل قبولی در آینده باشد.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ سه شنبه ۱۶ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ شانزدهم مهرکلیدها : رضا انصاری مسابقات آثار چاپی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: