سپتامبر برگزار می شود
نمایشگاه مشترک «اوسه» و «زوند»


اخبار چاپ:اوسه با همكاری شركت سوییسی زوند، سازنده مواد پردازش و اتمام كار چاپ، یك نمایشگاه مشترك سه روزه را به هدف نمایش تكنولوژی‌های تكمیلی دو شركت برگزار خواهند كرد.

به گزارش اخبار چاپ، این نمایشگاه كه از 15 تا 17 سپتامبر در سنت آلبانز در هرتفورد شایر انگلستان برگزار می‌شود به چگونگی تسهیل و تاثیر پرینترهای نمایشی و پرینترهای بسته‌بندی در جریان كار و بالا رفتن میزان تولید می‌پردازد.
اوسه در این نمایشگاه سه روزه پرینتر افشانه‌ای رول تو رول Arizona 350 GT UV و CS9160 و همچنین Océ ColorWave600 را به نمایش خواهد گذاشت در حالی كه زوند از این فرصت برای نمایش سری پلاترهای برشی تخت خود موسوم به سری G3 و همچنین نمایش دیگر محصولات پردازش و اتمام كار استفاده خواهد كرد.
دومینیك فاحی یكی از مدیران اوسه می‌گوید: درخواست چاپ مستقسیم بر سطوح در قسمت نمایش‌های گرافیكی در حال رشد بود. زمان تولید و تحویل در حال كاهش است و تقریبا در همه تولیدات گرافیكی پردازش نهایی تنها تنگناست.
به گفته وی: در این نمایشگاه ما به شركت‌های چاپ گرافیكی نمایشی و شركت‌های بسته‌بندی نشان خواهیم داد چگونه روال كاری خود را آسان‌تر و موثرتر و در هزینه‌های نیروی انسانی صرفه‌جویی كنند و در عین حال تولید را افزایش و اتلاف سرمایه را كاهش دهند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ يکشنبه ۱۵ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ پانزدهم شهريورکلیدها : اوسه زوند نمایشگاه


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: