از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران صورت می گیرد
پیگیری برای رفع مشکل شهرک چاپ شمس آباد


سید احسان قاضی زاده از پیگیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برای رفع مشکل شهرک شمس آباد و بهره برداری این پروژه خبر داد.


به گزارش اخبار چاپ و به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره صنعت چاپ، سید احسان قاضی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اظهار کرد: اخیرا با تلاش و توجه مدیریت دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کلیه امور مربوط به واحدهای چاپی در استان تهران، به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان واگذار شده است. این امور مربوط به حمایت و نظارت و صدور مجوزهای لازم می شود.

به گفته وی، پیش از این تمام امور مربوط به واحدهای چاپی استان تهران، بر عهده دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

قاضی زاده افزود: به اعتقاد من این اتفاق، با توجه به این که وزارتخانه تلاش می کند نقش خود را در حوزه سیاست گذاری های کلان گسترش دهد، مبارک است و به طور حتم در بلند مدت تعامل بهتری میان بخش خصوصی و دولتی در حوزه صنعت چاپ رقم خواهد خورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، توسعه محصولات چاپی، گسترش صادرات، حضور در نمایشگاه های خارجی، صدور مجوزهای لازم برای توسعه و ارتقای صنعت چاپ و ارائه آموزش های فنی و تخصصی مورد نیاز را از جمله برنامه های این مرکز برای حمایت از صنعت چاپ در سطح استان برشمرد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های ما در حوزه صنعت چاپ، تلاش برای بهره برداری شهرک چاپ منطقه شمس آباد است. تاخیر در بهره برداری از این شهرک به دلیل مشکل انتقال آب است و ما پیگیر حل این مساله هستیم تا به زودی واحدهای چاپی در این منطقه متمرکز شوند.

قاضی زاده در پایان اظهار امیدواری کرد تا جشنواره ملی صنعت چاپ بتواند سبب رونق اقتصادی این صنعت و فضای فعالیت چاپخانه ها شود.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ شنبه ۶ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ ششم مهرکلیدها : سید احسان قاضی زاده شهرک صنعتی شمس آباد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: