مدیر كل اداره فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان:
صنعت چاپ در رقابت های جهانی حرف اول را می زند


حجت‌ الاسلام عباس دانشی معتقد است صنعت چاپ به دلیل جنبه تبلیغاتی و بسته بندی در رقابت های جهانی حرف اول را می زند و می تواند نقش مهمی در چگونگی عرضه هر محصولی ایفا کند.




به گزارش اخبار چاپ و به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره صنعت چاپ، حجت‌ الاسلام عباس دانشی مدیر كل اداره فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان با اشاره به رشد صنعت چاپ در کنار رشد صنعت نشر، اظهار کرد: رشد صنعت چاپ در کنار رشد و توسعه رسانه های مکتوب مورد توجه است زیرا در رقابت رسانه ای و تبلیغاتی صنعت چاپ حرف اول را می زند و می تواند با توجه به زیبایی و جذابیت بصری، تاثیرگذار باشد.

وی با تاکید بر ضرورت رشد و گسترش صنعت چاپ در کشور، گفت: ما باید از پیشرفته ترین تکنولوژی ها در زمینه صنعت چاپ استفاده کنیم تا بتوانیم در زمینه های مختلف به ویژه رقابت رسانه ای و تبلیغات حرفی برای گفتن داشته باشیم.

دانشی جشنواره صنعت چاپ را یک رقابت سالم و سازنده میان اهالی این صنعت دانست و افزود: این جشنواره می تواند عرصه مناسبی برای توجه به تکنولوژی و کیفیت با تمرکز بر رقابت در حوزه بین الملل باشد.

به گفته وی، ارتباط تنگاتنگ صنایع با یکدیگر شرایطی را ایجاد کرده که بدون توسعه چاپ نمی توان انتظار توسعه و موفقیت تولیدات دیگر صنایع را داشت.

مدیر كل اداره فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان افزود: ما بدون توسعه چاپ نمی توانیم در اقتصاد جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم و باید پا به پای دیگر صنایع، به فکر توسعه زیرساخت های صنعت چاپ نیز بود.

وی با تاکید بر رشد متوازن صنایع اظهار کرد: برای عرضه هر تولیدی در سطح کشور و هم چنین جهان، نیاز به بسته بندی و تبلیغات مناسب است که این دو بدون توجه به صنعت چاپ محقق نخواهد شد.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ دوشنبه ۱ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ اول مهرکلیدها : عباس دانشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: