مدیر كل اداره فرهنگ و ارشاد همدان:
ارتقای سطح کیفی دوره های آموزشی صنعت چاپ در همدان


اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان قصد دارد از امسال با کمک دفتر امور چاپ کیفیت دوره های آموزشی صنعت چاپ خود را ارتقا دهد.



خسرو بیات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در گفت و گو با ستاد اطلاع رسانی جشنواره صنعت چاپ، درباره اقدامات حمایتی سازمان متبوع خود از واحدهای چاپی توضیح داد و اظهار کرد: یکی از مهم ترین اقدامات حمایتی ما از چاپخانه داران، پیگیری برای تشکیل اتحادیه بود زیرا برای تشکیل اتحادیه نیاز به 100 واحد چاپی فعال بود که متاسفانه تعداد واحدهای فعال استان زیر این رقم یعنی 87 واحد بود.

وی افزود: با پیگیری های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و مساعدت دفتر امور چاپ تهران، اتحادیه توانست مجوز فعالیت را دریافت کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به برگزاری دوره های آموزشی نیز اشاره کرد و گفت:‌ این دوره های آموزشی هر سال با موضوعات مختلفی در استان برگزار می شود و طی رایزنی های صورت گرفته با تهران، قصد داریم سطح کیفی این دوره ها را ارتقا دهیم.

بیات هم چنین معرفی واحدهای چاپی متقاضی به بانک ها برای دریافت وام و تسهیلات را از دیگر اقدامات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برشمرد.

استان همدان امسال در جشنواره ملی صنعت چاپ حضوری فعال خواهد داشت و به همین منظور نیز اطلاع رسانی و توزیع فراخوان مسابقات انجام شده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۲ يکشنبه ۳۱ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ سي و يکم شهريورکلیدها : خسرو بیات دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: