مدیر نمایشگاه کتاب فرانکفورت:
نمایشگاه کتاب فرانکفورت دوره‌ای جدید در نشر بین‌الملل خواهد بود


نمایشگاه کتاب فرانکفورت به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت جهانی نشر با پیشنهادهای ویژه در عرصه نشر دیجیتال در ماه اکتبر دور جدید خود را شروع می‌کند.


به گزارش اخبار چاپ و به نقل از بوک ترید، یورگن بوس مدیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت در کنفرانس مطبوعاتی که به رسم هر سال و پیش از این نمایشگاه برگزار می‌شود، از یک دوره جدید در صنعت بین المللی نشر خبر داد.
بوس در این خصوص گفت: خط تقسیم کننده دیگر بین جدید و قدیم، کتاب چاپی و کتاب الکترونیک یا دیجیتال و غیردیجیتال نیست، بلکه بین آنهایی است که میل به ایجاد ارتباط دارند و می خواهند شرایط دسترسی به آن را فراهم کنند و آنهایی که کاری به کار محصولات تولید شده و فروششان ندارند.
امسال برای اولین سال برنامه «کانتک فرانکفورت» که برنامه جدیدی برای معرفی پیچیدگی‌های صنعت نشر و نیازهای امروز این صنعت است، ارایه می شود. در این برنامه نشست های مختلف برگزار می شود که در خلال آنها به وضعیت صنعت نشر و نکات کلیدی مورد نظر در جهان امروز پرداخته می شود. چشم اندازهای پیش رو، چگونه اینترنت در تکنولوژی قدیمی تغییر ایجاد کرد، آینده کتابفروشی، تحلیل و ارایه اطلاعات در زمینه نشر برای ناشران، از جمله موضوع های این نشست ها هستند. این نشست ها در طول یک روز و از ساعت 8 صبح تا 6 بعداظهر در 25 سرفصل برگزار می‌شوند.
شصت و پنجمین نمایشگاه بین المللی فرانکفورت شامگاه 8 اکتبر (16 مهر) افتتاح می‌شود و 13 اکتبر (21 مهر) به کار خواد خاتمه می دهد. برزیل به عنوان میهمان افتخاری در نمایشگاه امسال شرکت خواهد داشت.
انتظار می‌رود حدود 250 تا 300 هزار نفر از نمایشگاه بازدید کنند.

منتشر شده توسط بوک ترید در تاریخ ۱۳۹۲ سه شنبه ۲۶ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ بيست و ششم شهريورکلیدها : نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: