رئیس هیات مدیره صنایع چاپ و بسته‌بندی پیمان:
صداقت، امانت و استقلال داوران ما را بر آن داشت تا در مسابقات شرکت کنیم


صافدل با اشاره به مسابقات آثار چاپی در سال گذشته در استان خراسان رضوی تصریح کرد: سال گذشته مسابقاتی در شهر مشهد برگزار شد. کیفیت داوری‌های در این دوره و استقلال رأی، امانت‌داری و صداقت گروه داوران مسابقات ما را بر آن داشت تا در دوازدهمین دوره مسابقات آثار چاپی شرکت نماییم.

محمدحسین صافدل رئیس هیات مدیره و مدیر چاپ صنایع چاپ و بسته‌بندی پیمان در گفتگو با اخبار چاپ به تشریح دلایل حضور این واحد صنعتی در دوازدهمین دوره مسابقات آثار چاپی پرداخته و گفت: این دوره نخستین بار است چاپ و بسته‌‌بندی پیمان در مسابقات کشوری آثار چاپی حضور پیدا می‌کند.

صافدل با اشاره به مسابقات آثار چاپی در سال گذشته در استان خراسان رضوی تصریح کرد: سال گذشته مسابقاتی در شهر مشهد برگزار شد. کیفیت داوری‌های در این دوره و استقلال رأی، امانت‌داری و صداقت گروه داوران مسابقات ما را بر آن داشت تا در دوازدهمین دوره مسابقات آثار چاپی شرکت نماییم.

این فعال صنعت چاپ در استان خراسان رضوی رویکردهای موجود در دبیرخانه مسابقات را مثبت ارزیابی کرده و افزود: ما در دوره‌های گذشته اعتماد و علاقه چندانی به حضور در مسابقات آثار چاپی نداشتیم. چرا که تصور می‌کردیم داوری‌ها همانند روال گذشته است و برگزارکنندگان سعی تا ملاحظاتی را در داوری‌ها مدنظر قرار دهند که چندان علمی و فنی نیست. اما دوره گذشته و حضور رئیس هیات داوران و دبیر مسابقات کشوری در جریان مسابقات استان خراسان رضوی به ما ثابت کرد که این گروه تلاش دارند تا با امانتداری و بهره‌گیری از نکات و استانداردهای فنی و تخصصی شرایط قابل قبولی را برای این مسابقات ایجاد نمایند.

وی در ادامه به نتایج و دستاوردهای این مسابقات اشاره کرده و اظهار داشت: تمامی فعالان و دست‌اندرکاران صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور به خوبی آگاهی دارند که وضعیت این صنعت در حال حاضر از شرایط مناسب و قابل قبولی برخوردار نیست. اما این مسابقات می‌تواند علیرغم تمامی مشکلات موجود موجب معرفی هرچه بیشتر صنعت‌گران پرتلاش و نوآور عرصه چاپ کشور باشد.

صافدل ادامه داد: تردید نداریم که حضور پربار در این مسابقات و ارزیابی‌های فنی و کارشناسی داوران در آینده نزدیک نتایج ارزنده و مثبتی برای تمامی واحدهای شرکت‌کننده در مسابقات به همراه خواهد داشت.

مدیر بخش چاپ صنایع چاپ و بسته‌بندی پیمان در پایان به تجربیات برگزارکنندگان مسابقات آثار چاپی اشاره کرده و گفت: نکته حائز اهمیت حضور چهره‌های شناخته‌شده و مورد احترام صنعت چاپ در بدنه دبیرخانه دائمی و هیات مرکزی داوران مسابقات است. وجود چنین شخصیت‌ها و چهره‌هایی موجب دلگرمی، اطمینان و اعتماد شرکت‌کنندگان در مسابقات می‌شود. شخصیت‌هایی که پیشتر و در نخستین دوره نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی کشور عضو اکو (پکو) توانایی‌ها و قابلیت‌هایشان را به نمایش گذاشتند. واحد متبوع ما در نخستین دوره این نمایشگاه شرکت کرد و از نحوه برگزاری و امکانات موجود در نمایشگاه نیز بسیار راضی بودیم. البته دوره بعدی این نمایشگاه از کیفیت مطلوب و مناسبی برخوردار نبود.

صنایع چاپ و بسته‌بندی پیمان با مدیریت برادران صافدل ـ محمدحسین صافدل، رئیس هیات مدیره و مدیر چاپ؛ محمدرضا صافدل، مدیرعامل و مدیر مسئول امور مالی و احمد صافدل مدیر داخلی و کنترل کیفیت ـ بیش از 28 سال سابقه فعالیت در عرصه صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور دارند.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ سه شنبه ۲۶ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ بيست و ششم شهريورکلیدها : صنایع چاپ و بسته بندی پیمان مسابقات جشنواره صنعت چاپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: