کاندیدای انتخابات هیات مدیره اتحادیه لیتوگرافان تهران:
برای ایجاد تعامل بین پیشکسوتان و جوانان صنف آمده‌ام


مدیرعامل لیتوگرافی نگارین پرتو در تشریح علل دور شدن پیشکسوتان صنعت لیتوگرافی از عرصه تصمیم گیری ها تصریح کرد: متأسفانه ورود تکنولوژی‌های جدیدی مانند پلیت‌ستر موجب شد تا بخش قابل توجهی از پیشکسوتان صنعت لیتوگرافی از گردونه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی این صنف جدا شده و نقش اثرگذاری نداشته باشند. ازاین‌رو، بنده درصورت کسب رأی اعتماد اعضای محترم اتحادیه سعی خواهم کرد تا این توان بالقوه موجود در این صنعت را دوباره وارد عرصه تصمیم‌گیری‌ها نمایم.


غلامرضا دیرمینا در گفتگو با اخبار چاپ مهم‌ترین علت حضور خود در انتخابات هیات مدیره اتحادیه لیتوگرافان تهران را ایجاد تعامل و ارتباط سازنده بین پیشکسوتان و جوانان عنوان کرده و گفت: با هدف جذب دوباره پیشکسوتان صنعت لیتوگرافی در ساختار اتحادیه وارد عرصه انتخابات شده‌ام.

مدیرعامل لیتوگرافی نگارین پرتو در تشریح این مطلب تصریح کرد: متأسفانه ورود تکنولوژی‌های جدیدی مانند پلیت‌ستر موجب شد تا بخش قابل توجهی از پیشکسوتان صنعت لیتوگرافی از گردونه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی این صنف جدا شده و نقش اثرگذاری نداشته باشند. ازاین‌رو، بنده درصورت کسب رأی اعتماد اعضای محترم اتحادیه سعی خواهم کرد تا این توان بالقوه موجود در این صنعت را دوباره وارد عرصه تصمیم‌گیری‌ها نمایم.

وی در ادامه بر لزوم تشکیل کارگروه ویژه آموزش، نوسازی و حمایت از واحدهای صنفی در ساختار اتحادیه تأکید کرده و افزود: هیات مدیره اتحادیه باید کارگروه و کمیسیون مشخصی را به منظور آموزش، به‌روزرسانی ماشین‌آلات، آشنا ساختن بدنه صنف با تکنولوژی‌های نوین و... تشکیل داده و از این طریق شرایط مناسبی را برای فعالان لیتوگرافی تهران ایجاد نماید.

دیرمینا زمینه‌سازی جهت توزیع عادلانه سرمایه و امکان تأسیس چاپخانه برای لیتوگرافان را یکی از حقوق اولیه فعالان این صنعت برشمرده و اظهار کرد: همان‌طور که در سال‌های گذشته به تصویب رسید که چاپخانه‌ها می‌توانند لیتوگرافی داشته باشند، باید شرایطی ایجاد شود تا به هر نحو ممکن لیتوگرافان نیز بتوانند واحدهای چاپی دایر کرده و موقعیت فعالیت‌های صنفی خود را بهبود بخشند.

کاندیدای انتخابات هیات مدیره اتحادیه لیتوگرافان تهران در پایان بر لزوم همدلی و همراهی تمامی تشکل‌های فعال در صنعت چاپ کشور تأکید کرده و بیان داشت: نمی‌توان با ایجاد اختلاف و از طریق مجادلات بی‌پایان به راهکاری برای برون‌رفت از شرایط فعلی دست یافت. تنها راه خروج از بحرانی که گریبان‌گیر تمامی فعالان صنعت چاپ کشور و به ویژه لیتوگرافان شده است، تعامل مثبت و ارزنده بین تمامی گروه‌های حاضر در این صنعت است.

چنانچه من بتوانم با کسب آراء اعضا صنف به ترکیب هیات مدیره اتحادیه راه پیدا کنم، تلاش خواهم کرد تا با برگزاری جلسات متعدد و نوبه‌ای شرایطی را برای ایجاد چنین تفاهمی چه در بدنه صنف و چه در ارتباطات میان صنفی فراهم کنم.


منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ يکشنبه ۲۴ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ بيست و چهارم شهريورکلیدها : غلامرضا دیرمینا انتخابات اتحادیه لیتوگرافان تهران


مصطفی سام دلیری

موفقیت روزافزون شمارا از خداوند منان ارزومندیم.





نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: