واکنش ستاد برگزاری جشنواره چاپ به روند داوری آثار
داوری ها مستقل است// داوران از نظر یکدیگر بی اطلاعند


اخبار چاپ: ستاد خبری نهمین جشنواره چاپ در بیانیه ای که در سایت خود منتشر کرده روند داوری آثار در بخش مسابقات را کاملا حرفه ای دانسته است.بر اساس این بیانیه هیچ یک از داوران از نظر داوران دیگر مطلع نیست.

به گزارش اخبار چاپ، در این بیانیه آمده است: فرم‌های داوری که از قبل آماده شده در اختیار هر داور قرار گرفته و کد مربوطه به نمونه ارسال نیز بر روی فرم نوشته شده است. هر داور بر اساس ملاک و معیارهای از قبل تعیین شده امتیاز خود را به اثر چاپی به شکل مکتوب می‌دهد.
بنا بر این گزارش، ملاک‌های داوری به گونه‌ای تهیه شده است که داوران را در چهار چوب کاملاً فنی قرار می‌دهد و امکان اعمال سلیقه را از آنها می‌گیرد. هر فرم پر شده به پس از امضاء داور مستقل به امضاء دبیر گروه محصول رسیده و سپس دبیر بخش مسابقات آن را امضاء خواهد کرد. در هر گروه بطور متوسط 5 داور حضور خواهند داشت. فرم‌های مربوطه پس از جمع آوری در مورد اثر ارسالی بررسی و امتیازات در فرم جداگانه‌ای درج می‌گردد و در نهایت فرم‌های همه محصولات آن گروه مقایسه و برنده نهایی اعلام خواهد شد.
این گزارش می افزاید: کلیه مستندات داوری در آرشیو دبیرخانه دائمی نگه داری خواهد شد و در صورت نیاز قابل ارائه به شرکت کنندگان درمسابقه جشنواره می‌باشد.
شایان ذکر است، جلسات داوری بخش مسابقات نهمین جشنواره صنعت چاپ از 18 مهر الی 25 مهر ماه در دبیرخانه دائمی بخش مسابقات برگزار خواهد شد.
نمایشگاه و مراسم اختتامیه بخش مسابقات نیز از 17 الی 19 آبان ماه برگزار می‌گردد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ شنبه ۱۴ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ چهاردهم شهريورکلیدها : جشنواره مسابقات داوری


مهدی

لطفا اسامی داوران را هم منتشر کنید





نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: