مدیر عامل تعاونی چاپخانه داران تهران :
هیچ محدودیتی برای سرمایه گذاران در تعاونی وجود ندارد .


احمدرضا اعتمادمظاهری، مدیرعامل شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران گفت: فرصت مناسبی است که چاپخانه‌داران با سرمایه‌گذاری، کالاهای مورد نیاز خود را توسط شرکت تعاونی تهیه کنند، چرا که تهیه کالا توسط شرکت تعاونی از مطمئن‌ترین راه‌های واردات کالاست.


 

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از خبرگزاری كتاب ایران ،مدیرعامل شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران اظهار کرد: در اواسط مردادماه محموله سفارش‌ چاپخانه‌داران از امارات متحده عربی به بندر بوشهر رسید و ظرف چند روز گذشته به انبار شرکت تعاونی منتقل شد.

 

اعتماد مظاهری درباره نحوه توزیع مقوای پشت طوسی گفت: این محموله شامل سفارش سرمایه‌گذاران و تعاونی است، سفارش‌ سرمایه‌گذاران ظرف چند روز آینده در اختیار آن‌ها قرار داده خواهد شد و مقدار کالای متعلق به تعاونی نیز با اعلام شرایط توزیع، در اختیار چاپخانه‌داران قرار خواهد گرفت.

 

وی با تاکید بر لزوم سرمایه‌گذاری در شرکت تعاونی چاپخانه‌داران افزود: فرصت مناسبی است که چاپخانه‌داران با سرمایه‌گذاری، کالاهای مورد نیاز خود را توسط شرکت تعاونی تهیه کنند، چرا که تهیه کالا توسط شرکت تعاونی از مطمئن‌ترین راه‌های واردات کالاست.

 به گفته مدیرعامل شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران، زمانی که افراد سفارش خود را به شرکت تعاونی می‌دهند تقاضا به بازار کمتر می‌شود و با کم شدن تقاضا، قیمت‌ها کاهش می‌یابد که این یکی از را‌ه‌های کنترل بازار است.

 وی ادامه داد: چاپخانه‌داران در هر سطحی که بخواهند می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند و هیچ محدودیتی برای سفارش‌ کالا وجود ندارد، چاپخانه‌داران می‌توانند بسیار کم یا بسیار زیاد سفارش کالا دهند.

 به گفته اعتمادمظاهری، اکنون بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری است، چرا که چاپخانه‌داران در صورت سفارش می‌توانند نیاز سه ماه آخر سال را تامین و از خرید کالا با قیمت بالا جلوگیری کنند.

 وی با اشاره به اختلاف قیمت محصولات وارداتی توسط شرکت تعاونی با قیمت‌های بازار گفت: افرادی که در تعاونی سرمایه‌گذاری می‌کنند، کالا را با تفاوتی 30 درصدی نسبت به بازار تهیه می‌کنند البته به دلیل نوسانات بازار این مقدار قطعی نیست اما در سفارش‌های گذشته شاهد اختلافی بین 30 تا 35 درصدی بودیم.

 مدیرعامل شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران در پایان صحبت‌های خود اظهار کرد: مسوولان وزارت تعاون دوشنبه (18 شهریورماه) با برگزاری مراسمی در مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش از 21 تعاونی در سطح استان که به‌عنوان تعاونی برتر انتخاب شده بودند، قدردانی کردند که تعاونی چاپخانه‌داران نیز یکی از این 21 تعاونی بود.


منتشر شده توسط ايبنا در تاریخ ۱۳۹۲ پنج شنبه ۲۱ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ بيست و يکم شهريورکلیدها : تعاوني چاپ مظاهري سرمايه گذاري


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: