در نشست مشترک انجمن پیشکسوتان صنعت چاپ و مدیرکل دفتر امور چاپ مطرح شد:
تدوین دو نظام ارزیابی پیشکسوتان و چهره‌های شاخص به صورت جداگانه


در این جلسه مقرر شد تا چهره‌های شاخص و پیشکسوت صنعت چاپ از یکدیگر جدا شده و برای انتخاب هر یک نظام جداگانه‌ای با رعایت شاخص‌ها و معیارهای قابل اندازه‌گیری، مرتبط با صنعت چاپ و غیرسلیقه‌ای تعیین شود.

 جلسه مشترک هیات مدیره انجمن پیشکسوتان صنعت چاپ و مدیرکل دفتر امور چاپ در حالی با حضور مدیرکل دفتر امور چاپ، رضا رضایی عضو شورای سیاستگذاری صنعت چاپ کشور، اعضای هیات مدیره انجمن پیشکسوتان و اعضای کمیته تشخیص این انجمن برگزار شد که شرکت کنندگان به بحث، تبادل‌نظر و تصمیم‌گیری درخصوص نظام ارزیابی پیشکسوتان صنعت چاپ پرداختند. 
به گزارش اخبار چاپ،شنیده‌ها  از این جلسه از اختلاف نظرها و انتقادات قابل ملاحظه‌ای پیرامون نظام ارزیابی پیشکسوتان صنعت چاپ حکایت دارد.
انتقاداتی که پیشتر و توسط دیگر اعضای فعال در صنعت چاپ نظیر متین‌رضا، رضایی، صاحبی، خمسه‌پور، دمیرچی و... نیز مطرح شده بود.
یکی از مهم‌ترین مطالبی که در این نشست از سوی علمشاهی مطرح شد، مربوط به جهت‌گیری کلی نظام ارزیابی بود که وی ضمن توجه به ضرورت ایجاد شرایط و ضوابط انتخاب برابر و هماهنگ و همگن، بر لزوم جلوگیری از حرکت ناخودآگاه به سوی ظاهرسازی عقیدتی تأکید کرد.
گفته می‌شود در جریان جلسه هیات مدیره انجمن پیشکسوتان و مدیرکل دفتر امور چاپ بررسی برخی شاخص‌های انتزاعی، سلیقه‌ای و غیرقابل اندازه‌گیری با چالش‌های فراوانی روبرو شد. چالش‌هایی که سرانجام نتیجه‌ای درخور توجه داشت.
در  این جلسه مقرر شد تا چهره‌های شاخص و پیشکسوت صنعت چاپ از یکدیگر جدا شده و برای انتخاب هر یک نظام جداگانه‌ای با رعایت شاخص‌ها و معیارهای قابل اندازه‌گیری، مرتبط با صنعت چاپ و غیرسلیقه‌ای تعیین شود.
با موافقت اعضای هیات مدیره انجمن پیشکسوتان و مدیرکل دفتر امور چاپ تصمیم گرفته شده است تا از این پس رضا رضایی، عضو شورای سیاستگذاری صنعت چاپ نیز در جلسات تدوین نظام ارزیابی پیشکسوتان و چهره‌های شاخص صنعت چاپ حضور داشته باشد. 
به پیشنهاد مدیرکل دفتر امور چاپ، از سال جاری انجمن پیشکسوتان صنعت چاپ کشور مسئولیت معرفی 5 نفر از چهره‌های شاخص این صنعت را برعهده خواهد داشت  و مقرر شد به پیشهاد انجمن و با تصویب دفتر امور چاپ هر سال 5 تن از چهره‌های شاخص صنعت چاپ کشور  معرفی و تقدیر می شوند. 

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ سه شنبه ۱۹ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ نوزدهم شهريورکلیدها : دفتر امور چاپ انجمن پیشکسوتان صنعت چاپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: