با چند دستگاه جدید رخ می دهد
حضور KBA در نمایشگاه پرینت 09 شیكاگو


اخبار چاپ:شركت KBA كه در غرفه2545 نمایشگاه پرینت 09 مستقر خواهد بود یك Rapida 106 هشت رنگ را با كانفیگوریشن 4 در 4 به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پرینتینگ تاك، این دستگاه به قابلیت‌های آخرین مدل در اتوماسیون نظیر تعویض همزمان پلیت‌‌ها، كنترل همزمان رنگ، سیستم اتوماتیك تنظیم كاغذ دریافتی دستگاه و دیگر سیستم‌های مدیریت حرفه‌ای  مجهز است.
بنا بر گفته KBA نمایش این دستگاه با یك كار از پیش آماده شده آغاز خواهد شد، بعد از چاپ 500 برگ، سه كار همزمان كه هركدام 500 برگ را شامل می‌شوند به نمایش گذاشته می‌شود. این عملكرد در طول نمایشگاه به 15 كار چاپی همزمان كه هركدام 500 برگ را شامل می‌شوند، تبدیل خواهد شد. این كارهای چاپی شامل چاپ بروشورهایی با اطلاعات فنی خواهد بود.
در این نمایشگاه همچنین پرینتر پنج رنگ Rapida 75 با پوشش یكپارچه كه برای كاغذهایی با فورمت 605 میلیمتر در750 میلیمتر مناسب است نیز به نمایش گذاشته می‌شود. این دستگاه مزایای دیگری نیز دارد كه از آن میان می‌توان به تغذیه و تحویل بدون توقف و سیستم اندازه‌گیری و كنترل تراكم اشاره كرد این چاپگر همچنین قادر است سیلندرهای چاپ را موازی با شستشوی روكش‌، شستشو دهد و بدین صورت در زمان تولید و چاپ صرفه‌جویی بیشتری داشته باشد.
سومین دستگاه در غرفه KBA ، Genius 52 UV است كه برای چاپ بدون آب فیلم‌های پلاستیكی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه با بخش‌های جوهر رسانی بدون كلیدش كه مسیر كوتاهی نیز دارد، در چاپ افستB2  تنها با اتلاف حداكثر 10 برگ آغاز به كار می‌كند و پس از آن به فرایندی تثبیت شده و متداوم می‌رسد.
این دستگاه توانایی‌های انعطاف‌پذیر خود را در تولید انواع متنوع پوستر، نقشه و كارت‌های مشتری بر روی كاغذ مقوا و یا سطوح پلاستیكی به نمایش خواهد گذاشت.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ شنبه ۱۴ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ چهاردهم شهريورکلیدها : KBA پرینت 09


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: