با همکاری وزارت ارشاد و دبیرخانه مسابقات:
نصب بنرهای اطلاع‌رسانی مسابقات در تهران


بنرهای دوازدهمین دوره مسابقات، نخستین بنرهای تبلیغاتی این مسابقات است که تاکنون در معابر عمومی و اماکن اصلی شهر نصب شده است. این اقدام می‌تواند گام مؤثری در راستای اطلاع‌رسانی صحیح و کارآمد قلمداد شود.

 بنرهای اطلاع‌رسانی دوازدهمین دوره مسابقات جشنواره صنعت چاپ در 15 نقطه تهران اکران شده است.
 این بنرها که در ابعاد مختلف طراحی شده، در نقاط مرکزی شهر، بزرگراه‌ها و اماکن پرتردد فعالان صنعت چاپ نظیر اتحادیه‌ها، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و... توزیع و نصب شده‌اند. 
به گزارش اخبار چاپ، بنرهای دوازدهمین دوره مسابقات، نخستین بنرهای تبلیغاتی این مسابقات است که تاکنون در معابر عمومی و اماکن اصلی شهر نصب شده است. این اقدام می‌تواند گام مؤثری در راستای اطلاع‌رسانی صحیح و کارآمد قلمداد شود.
بدیهی است نصب چنین بنرهایی می‌توانند کاربردی دوگانه داشته باشند. نصب این بنرها از یک سو می‌تواند واحدهای مختلف صنعت چاپ را در ارائه بهترین آثار و نمونه‌های چاپی یاری رسانده و اطلاع‌رسانی به موقعی داشته باشد، و از سوی دیگر زمینه‌های لازم را برای آشنایی هرچه بیشتر آحاد جامعه با جشنواره ملی صنعت چاپ فراهم می‌نماید.
نحوه استقرار و توزیع بنرهای مزبور به گونه‌ای طراحی شده است که بخش قابل توجهی از فعالان صنعت چاپ می‌توانند آن‌ها را مشاهده کرده و از چگونگی نحوه ارسال آثار اطلاع یابند.
نقاطی مانند خیابان بهشتی، خیابان انقلاب، دروازه شمیران، بزرگراه نیایش، خیابان قنبرزاده، خیابان مطهری، مقابل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مقابل اتحادیه چاپخانه‌داران تهران، مقابل اتحادیه لیتوگرافان تهران، مقابل اتحادیه صحافان تهران و محدوده خیابان جمهوری و میدان بهارستان، از جمله مکان‌هایی هستند که بنرهای مذکور نصب شده‌اند.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ يکشنبه ۱۷ شهريور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: