دبیرخانه دائمی اعلام کرد:
ارائه 500 اثر به دبیرخانه دوازدهمین دوره مسابقات جشنواره چاپ


تاکنون پانصد اثر در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف به دبیرخانه دائمی مسابقات جشنواره صنعت چاپ ارائه شده است.پانصد اثر مزبور در حوزه‌های صحافی صنعتی، چاپ رول، بسته‌بندی‌های انعطاف‌پذیر، چاپ‌های اطلاع‌رسانی و کتاب به دبیرخانه مسابقات ارائه شده‌اند.

 تاکنون پانصد اثر در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف به دبیرخانه دائمی مسابقات جشنواره صنعت چاپ ارائه شده است.

به گزارش اخبار چاپ،عرضه پانصد اثر در مدتی کمتر از یک ماه از اعلام فراخوان مسابقات جشنواره صنعت چاپ نشان‌دهنده اهتمام و توجه خاص فعالان صنعت چاپ کشور نسبت به اهمیت حضور و عرضه آثار نفیس در این رقابت ملی است.

 پانصد اثر مذکور در حوزه‌های صحافی صنعتی، چاپ رول، بسته‌بندی‌های انعطاف‌پذیر، چاپ‌های اطلاع‌رسانی و کتاب به دبیرخانه مسابقات ارائه شده‌اند.

در این گزارش آمده است: در دوازدهمین دوره مسابقات جشنواره صنعت چاپ کشور، آثار عرضه شده در دو گرایش نشر و اطلاع‌رسانی و بسته‌بندی مورد ارزیابی هیات داوران مسابقات قرار می‌گیرند.

لازم به ذکر است چندین واحد برگزیده دوره‌های پیشین مسابقات به صورت داوطلبانه با دبیرخانه مسابقات همکاری کرده و در بخش اطلاع‌رسانی و عرضه فراخوان مسابقات با دبیرخانه همکاری می‌کنند. واحدهای چاپ فرارنگ آریا، چاپ وحدت، ورنی چاپ، چاپ ابیانه، لیتوگرافی بصیر، لیتوگرافی نیکان‌پردازش، لیتوگرافی کحالی و فرهنگسرای میردشتی از جمله مجموعه‌هایی هستند که در دوازدهمین دوره مسابقات جشنواره ملی صنعت چاپ کشور همکاری داوطلبانه‌ای با دبیرخانه این مسابقات داشته‌اند.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ شنبه ۱۶ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ شانزدهم شهريورکلیدها : مسابقات جشنواره صنعت چاپ دبیرخانه مسابقات


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: