همکاری واحد آموزش اتحادیه چاپخانه‌داران تهران و گروه آموزش بازدید:
برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های مدیریتی برای مدیران چاپخانه‌ها


برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های مدیریتی برای مدیران چاپخانه‌ها، که برای نخستین بار در ابعادی استاندارد و با استفاده و بهره‌گیری از معیارها و شاخص‌های کاربردی، علمی و اجرایی برگزار می‌شود، در دستور کار واحد آموزش اتحادیه چاپخانه‌داران تهران و گروه آموزش بازدید قرار گرفت.

 روابط عمومی اتحادیه صنف چاپخانه‌داران تهران اعلام کرد: واحد آموزش این اتحادیه به همراه گروه آموزش بازدید، دوره‌ آموزشی مهارت‌های مدیریتی برای مدیران چاپخانه‌ها را در آینده نزدیک برگزار می‌کند.

به گزارش اخبار چاپ ،دوره آموزشی مهارت‌های مدیریتی برای مدیران چاپخانه‌ها، برای نخستین بار در ابعادی استاندارد و با استفاده و بهره‌گیری از معیارها و شاخص‌های کاربردی، علمی و اجرایی برگزار می‌شود.

در این دوره که با همکاری گروه آموزشی شرکت بازدید و اتحادیه صنف چاپخانه‌داران تهران برگزار می‌گردد، دو تن از اساتید نام‌آشنای صنعت چاپ کشور تدریس خواهند داشت. واحد آموزش اتحادیه صنف چاپخانه‌داران تهران و گروه آموزشی شرکت بازدید هدف از برگزاری این دوره ایجاد فرصت مناسب کاربردی برای مدیران چاپخانه‌ها و بهره‌وری هرچه بیشتر واحدهای کوچک و متوسط چاپی عنوان کرده‌اند.

در این خبر آمده است: در طرح درس این دوره آموزشی موضوعاتی مانند مدیریت مالی، مدیریت هزینه، محاسبه استهلاک، برگزاری work shop ، آموزش شاخص‌های اسناد امور مالیاتی، قوانین تأمین اجتماعی، بیمه پیمان، قوانین کار و بهداشت کارکنان، همچنین مدیریت تحول، مدیریت ساختار سازمانی، مدیریت منابع، مدیریت اطلاعات و نیز تمرین در قالب فعالیت عملی (Case Study ) گنجانده شده است.

منتشر شده توسط روابط عمومی اتحادیه چاپخانه داران تهران در تاریخ ۱۳۹۲ شنبه ۱۶ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ شانزدهم شهريورکلیدها : اتحادیه صنف چاپخانه داران تهران گروه آموزش بازدید


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: