رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران :
تغییر نگرش مسئولان، نتیجه جشنواره صنعت چاپ است


علی نیکوسخن، رییس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره صنعت چاپ گفت: معتقدم که برگزاری جشنواره صنعت چاپ سبب تغییر نگرش مسوولان به اهمیت این صنعت و شناخت بیشتر آن شده است .-

رییس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره صنعت چاپ گفت: معتقدم که برگزاری جشنواره صنعت چاپ سبب تغییر نگرش مسوولان به اهمیت این صنعت و شناخت بیشتر آن شده است .

به گزارش ستاد اطلاع رسانی جشنواره صنعت چاپ، علی نیکوسخن با تاکید بر ضرورت اجرای جشنواره صنعت چاپ گفت : جشنواره صنعت چاپ با هدف معرفی صنعت چاپ به جامعه، ارایه توانمندی‌های چاپ، معرفی افراد هنرمند، تشویق و ترغیب تولیدکنندگان به انتخاب چاپخانه‌های برتر برگزار می‌شود .

وی با تاکید بر تاثیرگذاری جشنواره صنعت چاپ بر ارتقای این صنعت در سال‌های اخیر اظهار کرد: از پیامدهای مثبت جشنواره می‌توان به حضور پررنگ اتحادیه‌های خصوصی با نظارت دولت در این جشنواره اشاره کرد .

به گفته نیکوسخن، جشنواره صنعت چاپ با حضور فعال بخش خصوصی به یک رویکرد تاثیرگذار تبدیل شده و امید است این نقش در آینده پررنگ‌تر شود .

این عضو شورای سیاستگذاری همچنین افزود: برگزاری جشنواره صنعت چاپ سبب تغییر نگرش مسوولان به اهمیت این صنعت و شناخت بیشتر از آن شده است .

رییس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در پایان با اشاره به ارایه تسهیلات صندوق توسعه ملی اظهار کرد: در چند سال گذشته امکانات بسیاری در اختیار صنعت چاپ قرار نگرفته و از زمان هدفمندی یارانه‌ها نیز اوضاع اقتصادی چاپخانه‌داران وضعیت خوبی نداشته اشت. به اعتقاد من ارایه این تسهیلات می‌تواند به عنوان مُسکن به چاپخانه‌داران کمک کند .

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ دوشنبه ۴ شهريور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: