تعاونی چاپخانه‌داران تهران؛ تعاونی برتر استان تهران


اداره کل تعاون استان تهران، تعاونی چاپخانه‌داران تهران را به‌عنوان تعاونی برتر استان معرفی کرد. این انتخاب بین چهارهزار تعاونی فعال استان تهران صورت گرفته است.
 اداره کل تعاون استان تهران، تعاونی چاپخانه‌داران تهران را به‌عنوان تعاونی برتر استان معرفی کرد. این انتخاب بین چهارهزار تعاونی فعال استان تهران صورت گرفته است.
به گزارش  روابط عمومی اتحادیه چاپخانه‌داران تهران، تعاونی چاپخانه‌داران تهران به‌عنوان تعاونی نمونه استان تهران انتخاب شد. انتخاب تعاونی چاپخانه‌داران تهران توسط اداره تعاون استان تهران صورت گرفته و این انتخاب از مجموع بیش از چهار هزار تعاونی فعال در استان تهران انجام شده است.

در این میان بیش از یکصد تعاونی کاندید دریافت این عنوان بودند که تعاونی چاپخانه‌داران تهران موفق شد با دریافت عنوان تعاونی نمونه استان، در زمره تعاونی‌هایی با بهترین بهره‌وری و مدیریت قرار گیرد.

با تصمیم مسوولان اداره تعاون استان تهران مقرر شد تا طی مراسمی در شهریورماه سال جاری، از مدیریت تعاونی چاپخانه‌داران تهران و دیگر تعاونی‌های نمونه استان از سوی مسوولان ذیربط تجلیل به عمل آید.

چاپ بازرگان گواهینامه ایزو 9001 دریافت کرد
صنایع چاپ بازرگان با مدیریت اسد‌الله فلاحت‌پیشه موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ایزو 9001 شد. این گواهینامه که در زمره استانداردهای کنترل کیفیت محسوب می‌شود، موفقیتی ارزنده برای صنعت چاپ تهران و کشور به‌شمار می‌آید.

مسوولان صنایع چاپ بازرگان از شهریورماه سال گذشته اقداماتی را به منظور دریافت این گواهینامه انجام داده بودند که سرانجام در تیرماه سال جاری و پس از بازدیدهای فراوان موفق به دریافت این گواهینامه شدند
منتشر شده توسط اخبارچاپ در تاریخ ۱۳۹۲ چهارشنبه ۳۰ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: