رئیس هیات داوران مسابقات تخصصی چاپ اعلام کرد:
تشکیل ستاد بحران صنعت چاپ ضروری است


وضعیت صنعت چاپ کشور به گونه‌ای است که باید در اسرع وقت ستاد بحرانی در زمینه بررسی مسائل و چالش‌های پیش روی صنعت چاپ تشکیل شده و مسائل در آن مورد ارزیابی و دقت نظر قرار گیرد. چرا که رفع مشکلات و تنگاناهای صنعت چاپ می‌تواند به صنایع دیگر نیز کمک کرده و شرایط مناسبی را در فضای اقتصادی و صنعتی کشور پدید آورد.

رئیس هیات داوران مسابقات تخصصی جشنواره صنعت چاپ در نشست مطبوعاتی این جشنواره وضعیت صنعت چاپ کشور را بحرانی ارزیابی کرده و گفت: امیدواریم با استقرار دولت جدید و وعده‌های امیدبخشی که از سوی مسئولین دولت یازدهم مطرح شده است، وضعیت صنعت چاپ کشور در این دوره بهبود یافته و شرایط مناسب‌تری برای این صنعت فراهم آید.

به گزارش اخبار چاپ، رضایی ادامه داد: وضعیت صنعت چاپ کشور به گونه‌ای است که باید در اسرع وقت ستاد بحرانی در زمینه بررسی مسائل و چالش‌های پیش روی صنعت چاپ تشکیل شده و مسائل در آن مورد ارزیابی و دقت نظر قرار گیرد. چرا که رفع مشکلات و تنگاناهای صنعت چاپ می‌تواند به صنایع دیگر نیز کمک کرده و شرایط مناسبی را در فضای اقتصادی و صنعتی کشور پدید آورد.

عضو شورای سیاستگذاری صنعت چاپ کشور با اشاره به سابقه و قدمت صنعت چاپ در کشور اظهار کرد: در طول 200 سال گذشته صنعت چاپ اطلاعات و دانایی را نشر داده و از این جهت همه ما وامدار آن هستیم پس باید توجه ویژه تری به آن صورت گیرد.

رئیس هیئت داوران مسابقات صنعت چاپ همچنین اطمینان داد داوری این دوره از مسابقات در صحت کامل انجام شود.

وی همچنین با بیان این که تا پیش از این به صنعت چاپ تنها از بعد فرهنگی و نظارتی نگاه می‌شد تصریح کرد: خوشبختانه در دوره اخیر و با مدیریت آقایان اسماعیلی و علمشاهی ما شاهد نگاه حمایتی به صنعت چاپ هم هستیم.

رضایی در ادامه به فعالیت‌های انجام شده در دوره گذشته پرداخته و گفت: راه‌اندازی کلینیک بسته‌بندی و اختصاص فضای نمایشگاهی 700 متری در محل سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، یکی از دستاوردهای بخش مسابقات تخصصی صنعت چاپ است.

رئیس هیات داوران مسابقات جشنواره صنعت چاپ توضیح داد: از دوره گذشته و برای نخستین بار سالن نمایشگاهی ویژه‌ای برای محصولات عرضه شده یک صنعت اختصاص یافته است. این سالن سالانه اجاره‌بهایی معادل 2 میلیارد تومان دارد که در حال حاضر به نمایش آثار فاخر برگزیدگان دوره گذشته مسابقات اختصاص داده شده است.

وی از حمایت‌های سازمان توسعه تجارت تشکر کرده و تصریح کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی را در اختیار علاقه‌مندان و دلسوزان صنعت چاپ کشور قرار داده است. نمایشگاه مذکور به مدت دو سال در اختیار برگزیدگان جشنواره قرار می‌گیرد.

رضایی در پایان با اعلام دایر بودن این نمایشگاه تأکید کرد: به دلیل آثار فاخر و ارزشمندی که در این نمایشگاه به نمایش در آمده است، ساعات کار آن با ساعات کاری سازمان توسعه تجارت تنظیم شده و پس از زمان اداری در آن پلمپ شده و بازدیدکنندگان باید در زمان‌های مقر نسبت به بازدید از آن اقدام نمایند.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ سه شنبه ۲۹ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ بيست و نهم مردادکلیدها : رضا رضایی مسابقات جشنواره صنعت چاپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: