نخستین نشریه الکترونیک صنعت چاپ منتشر شد


نخستین نشریه تخصصی الکترونیک صنعت چاپ مردادماه سال جاری در سایت خانواده چاپ منتشر شد.
 علیرضا سوری، مدیر پایگاه اینترنتی خانواده چاپ با اشاره به اهمیت نشریات الکترونیک در دنیای امروزی گفت: نخستین نشریه الکترونیک صنعت چاپ با نام «چاپ و زندگی» به همت گروه خانواده چاپ با موضوع‌هایی مانند چاپ، لیتوگرافی، صحافی، صنعت و علم مدیریت منتشر شد.
مدیر پایگاه اینترنتی خانواده چاپ به ایبنا، گفت: با همت گروه خانواده چاپ نخستین نشریه تخصصی الکترونیک صنعت چاپ مردادماه سال جاری در سایت خانواده چاپ منتشر شد.

علیرضا سوری افزود: این مجله 31 هر ماه در سایت خانواده چاپ بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را به صورت رایگان در نخستین روز هر ماه دریافت کنند. در این نشریه به بیان مسایل گوناگون صنعت چاپ در زمینه‌های مختلف پرداخته‌ایم و تلاش خود را برای برطرف کردن نیاز مخاطبان انجام داده‌ایم.

به گفته مدیر پایگاه اینترنتی خانواده چاپ، نشریه چاپ و زندگی در شماره نخست خود به موضوع تعاونی اتحادیه چاپخانه‌داران تهران، گرافیک، ورزش و سایر تحولات جدید صنعت چاپ پرداخته است.

وی درباره نحوه دریافت نشریه چاپ و زندگی گفت: با مراجعه به پایگاه اینترنتی خانواده چاپ به نشانی http://WWW.printfamily.ir می‌توان نشریه را در دو فرمت PDF و FLASH دریافت کرد. همچنین شماره دو این نشریه از روز نخست شهریورماه قابل دریافت است.

وی درباره فواید این نشریه گفت: هر فرد با مراجعه به پایگاه اینترنتی تمامی آرشیو مجله را در اختیار دارد و نیاز به فضا برای ذخیره‌سازی آن نیست، علاوه بر آن مطالب از بین نمی‌رود و در هر زمانی قابل استفاده است.

به گفته سوری، کسانی که در این نوع مجله‌ها تبلیغ می‌کنند تبلیغ آن‌ها به مدت بیشتر در اختیار همه قرار می‌گیرد زیرا تنها مختص به دوره کوتاهی نیست.

وی ادامه داد: یك مجله الكترونیكی نشریه‌ای است كه ویژگی‌های مجلات چاپی را حفظ کرده و با عنوانی مشخص در شماره‌های پیاپی و منظم از نویسندگان گوناگون به صورت الكترونیكی تولید و توزیع می‌شود، همچنین دارای قابلیت‌های مختلف جست‌وجو، ذخیره، چاپ و بازیابی اطلاعات بوده و همواره روزآمد باشد.
منتشر شده توسط ایبنا در تاریخ ۱۳۹۲ سه شنبه ۲۹ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ بيست و نهم مردادکلیدها : نشریه الکترونیکی صنعت چاپ سوری خانواده چاپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: