در جریان برگزاری نشست هم‌اندیشی اتحادیه‌های استانی رقم خورد:
انتخاب 2نماینده استان‌ها در شورای سیاستگذاری صنعت چاپ


علی مغانی رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران استان خراسان رضوی و محمدحسین بهادرانی رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران استان البرز موفق شدند به عنوان نمایندگان اتحادیه‌های استانی در شورای سیاستگذاری انتخاب شوند.

به گزارش اخبار چاپ و در جریان برگزاری نشست هم‌اندیشی رؤسای اتحادیه‌های چاپ سراسر کشور با معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایندگان اتحادیه‌های استان‌های کشور در شورای سیاستگذاری صنعت چاپ انتخاب شدند.

 انتخاب نمایندگان استانی شورای سیاستگذاری طبق دستورالعمل مصوب این شورا و از طریق رأی‌گیری بین استان‌هایی که اتحادیه مستقل صنعت چاپ دارند، برگزار گردید. در این انتخابات 10 نفر از اعضایی که صلاحیت کاندیداتوری داشتند، اعلام آمادگی کرده و نامزدی خود را در آن اعلام کردند.

گفتنی است در بین 12 استانی که می‌توانستند در انتخابات شرکت نمایند، انگیزه‌های بالایی جهت حضور در شورای سیاستگذاری صنعت چاپ کشور وجود داشت.

از مجموع آراء به دست آمده که به صورت مخفی جمع‌آوری شده بود، علی مغانی رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران استان خراسان رضوی و محمدحسین بهادرانی رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران استان البرز موفق شدند به ترتیب با کسب 5 و 3 رأی به عنوان نمایندگان اتحادیه‌های استانی در شورای سیاستگذاری انتخاب شوند.

نمایندگان اتحادیه‌های استان‌های قزوین، قم، ایلام، هرمزگان و گلستان در زمره نامزدهای این انتخابات بودند، موفق نشدند آراء مورد نیاز را کسب نمایند.
منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ دوشنبه ۲۸ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ بيست و هشتم مردادکلیدها : شورای سیاستگذاری صنعت چاپ کشور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: