شهریور ماه در قم صورت می گیرد:
برگزاری دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی


به نظر برخی کارشناسان صنعت چاپ و بسته‌بندی، هیچ محصولی از هیچ صنعتی بدون عبور از مسیر صنعت چاپ و بسته‌بندی کامل نبوده و محصولاتش غیرقابل ارائه است. از این رو، برگزاری کنفرانس‌های تخصصی تولید و کارآفرینی آن‌هم در ابعاد بین‌المللی، در زمره موضوعاتی است که ارتباطی تنگاتنگ با صنعت چاپ داشته و باید مورد توجه فعالان این عرصه قرار گیرد.
 دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی با حضور شرکت‌ها و صنایع نوآور تولیدی و کارآفرین کشور در روزهای 19 تا 22 شهریور ماه سال جاری در  قم برگزار خواهد شد. 
همزمان با دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی، نمایشگاهی از دستاوردها و تجارب شرکت‌ها و صنایع نوآور تولیدی و کارآفرین حاضر در این کنفرانس برپا می شود. 
به گزارش  آفتاب،مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی تولید و کارآفرینی اعلام کرد: این نمایشگاه در روزهای ۱۹ تا ۲۲ شهریور ماه سال جاری و در فضایی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در مرکز کلانشهر قم و در محل سالن نمایشگاهی مجتمع امام خمینی(ره) در جوار گلزار شهدای شهر قم برگزار خواهد شد.
سیده مهوش شیرمردی با اشاره به ابعاد استراتژیک نمایشگاه از بعد زمان و مکان و همچنین حضور حدود ۳۰۰۰ نفر از نخبگان، مدیران عالی، ارشد و میانی شرکت ها و سازمان های تولیدی، بازرگانی و خدماتی و همچنین بازدید عموم مردم افزود: این نمایشگاه زمینه جذب و توسعه بازار اقتصادی، ترویج نام و نشان تجاری، تعامل و همکاری رو در رو سازمان ها، شرکت ها و موسسات را با مشتریان فراهم نموده همچنین پیوند وثیق بین علم و صنعت ، توسعه اشتغالزایی و كارآفرینی و شناسایی فرصتهای شغلی كشور را ایجاد می نماید.
وی در ادامه افزود: به منظور پاسداشت تجربه های ارزشمند مدیران سازمان ها، شرکت ها و موسسات موفق که با آینده نگری و نگاه استراتژیک خود، پای در راه تعالی سازمانی نهاده اند، از مدیران ۱۰ برند برتر نمایشگاه تقدیر به عمل خواهد آمد. همچنین دو برنامه ویژه جهت فراهم سازی ارتباط علم با صنعت برای نخستین بار در کشور برگزار خواهد شد.
منتشر شده توسط آفتاب در تاریخ ۱۳۹۲ دوشنبه ۲۱ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: