هم اکنون در حال برگزاری است:
دومین نمایشگاه کتاب‌های خارجی شهر کتاب مرکزی


بیش از 30 ناشر برجسته آلمان و انگلستان در نمایشگاه تابستانی شهر کتاب ـ واقع در فروشگاه مرکزی شهر کتاب ـ حضور یافته‌اند. ناشرانی مانند وینتیج، پرستل، راتلج، وایلی و رندوم هاوس، از جمله ناشران حاضر در این نمایشگاه و فروشگاه هستند.
دومین نمایشگاه تابستانی کتاب‌های خارجی فروشگاه مرکزی شهر کتاب، با عرضه بیش از ۲ هزار عنوان کتاب، از ۲۰ مرداد برگزار شده است. 
به گزارش  مهر،  جدیدترین عناوین کتاب‌های خارجی به زبان‌های آلمانی و انگلیسی، در دومین نمایشگاه کتاب‌های خارجی فروشگاه مرکزی شهر کتاب عرضه می‌شوند.
کتاب‌های انگلیسی شامل رمان (مدرن و کلاسیک)، فلسفه، معماری، علوم انسانی، هنر، آشپزی و… است و کتاب‌های آلمانی این نمایشگاه هم، در دو حوزه فلسفه و رمان عرضه شده‌اند.
بیش از 30 ناشر از دو کشور انگلستان و آلمان در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.
از میان ناشران حاضر در این نمایشگاه می توان از ناشرانی مانند وینتیج، پرستل، راتلج، وایلی و رندوم هاوس نام برد، که با ارائه آخرین و بهترین آثار خود در نمایشگاه تابستانی کتاب‌های خارجی شهر کتاب حضور می‌یابند. 
نمایشگاه تابستانی کتاب‌های خارجی شهر کتاب، هر روز از ساعت ۹ تا ۲۲ و در روزهای تعطیل از ۱۶ تا ۲۲ برپا خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند از بیستم مردادماه سال جاری عناوین چاپ شده مورد نظر خود توسط ناشران بین‌المللی را از بخش خارجی فروشگاه مرکزی شهرکتاب واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان مطهری، نبش کوچه کلاته تهیه کنند.
منتشر شده توسط مهر در تاریخ ۱۳۹۲ دوشنبه ۲۱ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ بيست و يکم مردادکلیدها : شهر کتاب نمایشگاه کتاب های خارجی انگلستان آلمان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: