ذکایی خبر داد:
دوره آموزشی روتوگراور برگزار نمی شود


در حالی که قرار بود به زودی یک دوره آموزشی چاپ روتوگراور با حضور دو تن از چهره‌های جهانی این رشته در تهران برگزار شود، پروفسور ریسر یکی از مهمانان خارجی این سمینار درگذشت.
 در حالی که قرار بود به زودی یک دوره آموزشی چاپ روتوگراور با حضور دو تن از چهره های جهانی این رشته در تهران برگزار شود، پروفسور ریسر یکی از مهمانان خارجی این سمینار درگذشت.
جلال ذکایی، مدیرعامل شركت تجارت راهكار نوین جهان (ترنج) که پیشتر از پروفسور «جیمز سیور» رئیس انجمن روتوگراور اروپا (ERA) و پروفسور «رِیسر» از استادان دانشگاه در زمینه چاپ روتوگراور برای برگزاری یک دوره آموزشی در زمینه چاپ روتوگراور در تهران دعوت به عمل آورده بود، با اعلام این خبر به مهر گفت: این کارگاه آموزشی چندی قبل و به دلیل اینکه مهمانان ما موفق به اخذ ویزا نشدند، به زمان دیگری موکول شد اما در همین مدت متاسفانه پروفسور ریسر یکی از مدرسان مدعو ما برای این سمینار فوت کرد.
به گفته وی، پروفسور ریسر بر اثر ابتلا به یک بیماری بسیار ناشناخته و پس از یک ماه که در بستر بیماری بوده است، درگذشته و این موضوع را جیمز سیور ،رئیس انجمن روتوگراور اروپا به ذکایی اطلاع داده است.
مدیرعامل شرکت ترنج همچنین گفت: قرار بود این سمینار در آبان ماه برگزار شود که با توجه به اتفاق به وجود آمده، احتمالاً آن را به صورت سمینار و با حضور آقای سیور برگزار خواهیم کرد و منتظر پاسخ نهایی او هستیم.
انجمن اروپایی گراور (European Rotogravure Association) که در سال 1956 تاسیس شده است، اکنون یکی از سازمان‌های بین‌المللی و پیشرو در صنعت گراور به شمار می‌آید.
 ERA یک سازمان غیرانتفاعی است که به حمایت از کاربران فرآیند چاپ گراور می‌پردازد و ماموریتش، ترویج چاپ گراور در اقصی نقاط جهان و کمک به تداوم فعالیت این صنعت است.
 این انجمن وظایفی از قبیل نمایندگی بسته‌بندی و چاپ تزئینی گراور اروپا، نمایندگی صنعت روتوگراور در تمام امور سیاستگذاری و قانونگذاری در مورد روتوگراور و نمایندگی اعضا در مسائل اجتماعی و اقتصادی مربوط به صنعت روتوگراور را بر عهده دارد. انجمن اروپایی گراور انجمنی برای تبادل اطلاعات و ترویج پیشرفت‌های فنی، برای حمایت از پروژه‌های علمی و ترویج توسعه گراور در بازارهای نوظهور به حساب می‌‌آید.
منتشر شده توسط مهر در تاریخ ۱۳۹۲ چهارشنبه ۱۶ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ شانزدهم مردادکلیدها : جلال ذکایی روتوگراور جیمز سیور ریسر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: