علمشاهی در دیدار برگزیدگان مسابقات جشنواره صنعت چاپ تاکید کرد:
برگزیدگان مسابقات؛ در اولویت اعطای تسهیلات صندوق توسعه ملی


احمد علمشاهی از در اولویت قرار گرفتن برگزیدگان مسابقات جشنواره صنعت جهت دریافت تسهیلات صندوق توسعه ملی خبر داد.


احمد علمشاهی از در اولویت قرار گرفتن برگزیدگان  مسابقات جشنواره صنعت جهت دریافت تسهیلات صندوق توسعه ملی خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار چاپ، مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با برگزیدگان مسابقات جشنواره صنعت چاپ اعلام کرد برگزیدگان این جشنواره جهت دریافت تسهیلات صندوق توسعه ملی در اولویت قرار می گیرند.

در جلسه ای که با حضور برگزیدگان جشنواره در محل دفتر امور چاپ برگزار گردید، علمشاهی تصریح کرد: برگزیدگان جشنواره جمعی از نخبگان و برترین های صنعت چاپ کشور هستند. با عنایت به این موضوع بنا داریم تا درخصوص اعطای تسهیلات صندوق توسعه ملی این عزیزان را در اولویت قرار دهیم.

وی اعطای این تسهیلات را هدفمند ارزیابی کرده و افزود: بدیهی است اعطای این تسهیلات به منظور توسعه و تأمین سرمایه در گردش واحدهای صنعت چاپ اعطا می گردد و منتخبین توانایی اجرایی کردن این هدف را دارند.

مدیرکل دفتر امور چاپ در پایان با توجه به توانمندی های موجود اشاره کرد و گفت: امیدواریم این تسهیلات بتواند بخش کوچکی از مشکلات و معضلات واحدهای صنفی را مرتفع نماید.
استفاده فعالان صنعت چاپ ونشر کشور از تسهیلات صندوق توسعه ملی در نشستی که با حضور رییس این صندوق و علی اسماعیلی، سرپرست معاونت امور فرهنگی به تصویب رسید.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ يکشنبه ۱۳ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: