رییس کلینیک بسته بندی خبر داد
نمایشگاه محصولات چاپی و بسته بندی و برنامه های آن تعطیل شدنی نیست


به گفته وی پیرو برنامه های مختلف سازمان توسعه تجارت و پس از برگزاری کارگاه تخصصی بسته بندی که تیرماه در قزوین برگزار شد،قرار است کارگاه تخصصی بسته بندی انجیر شهریور ماه در شهر استهبان فارس برگزار شود.

رییس کلینیک بسته بندی سازمان توسعه تجارت از فعالیت های این مرکز مهم خبر داد و گفت : برنامه های این مرکز طبق روال گذشته ادامه دارد .

شیوا کی منش در گفتگو با اخبار چاپ با اشاره به این  که کلینیک بسته بندی به عنوان یک نمایشگاه و مرکز دائمی در حوزه بسته بندی از سال 86 فعالیت خود را آغاز کرده است  ازاجرای برنامه های گسترده توسط این مرکز در سراسر کشور خبرداد.

به گفته وی پس از برگزاری کارگاه تخصصی بسته بندی که تیرماه در قزوین برگزار شد،قرار است کارگاه تخصصی بسته بندی انجیر شهریور ماه در شهر استهبان فارس برگزار شود.

وی تهیه بانک اطلاعات صنعت بسته بندی را از دیگر برنامه های این مرکز اعلام کرد و گفت: با توجه به ضرورت به روز رسانی این بانک کار تهیه بانک به نحو مطلوبی پیش می رود.

به گفته وی تاکنون یک هزار رکورد در این بانک اطلاعاتی به ثبت رسیده است.

کی منش برگزاری جشنواره های مختلف و نمایشگاه دائمی طراحان صنعت بسته بندی و نمایش محصولات برتر مسابقات تخصصی جشنواره صنعت چاپ را از دیگر برنامه های کلینیک بسته بندی اعلام کرد و از همه علاقه مندان دعوت کرد تا از این کلینیک بازدید کنند.

رییس کلینیک بسته بندی گفت: این مرکز  وابسته به سازمان توسعه تجارت و دولتی است و با توجه به ضرورت آموزش و کمک به حل مشکلات بسته بندی در نقاط مختلف کشور با قوت و قدرت به کار خود ادامه می دهد.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ چهارشنبه ۲ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: