اشعری :
مسئولان همت کنند باع کتاب هفته کتاب گشایش می یابد


مدیر پروژه باغ کتاب با بیان اینکه تکمیل و افتتاح باغ کتاب در هفته کتاب مستلزم داشتن اراده است، گفت: معتقدیم مسئولان باید همت کنند تا باغ کتاب در هفته کتاب افتتاح شود.

مدیر پروژه باغ کتاب با بیان اینکه تکمیل و افتتاح باغ کتاب در هفته کتاب مستلزم داشتن اراده است، گفت: معتقدیم مسئولان باید همت کنند تا باغ کتاب در هفته کتاب افتتاح شود.

 علی‌اکبر اشعری، مدیر پروژه باغ کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات باشگاه خبری فارس «توانا» در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا افتتاح این باغ تا هفته کتاب قطعی است، بیان داشت: اگر همتی صورت گیرد امکان اینکه این باغ در هفته کتاب رونمایی شود، وجود دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این همت صورت گرفته است، بیان کرد: هنوز این همت صورت نگرفته است چراکه معتقدیم مسئولان باید همت کنند تا باغ کتاب در هفته کتاب افتتاح شود.

اشعری درباره این پرسش که چند درصد امکان افتتاح این باغ در هفته کتاب وجود دارد، گفت: اگر مسئولان بخواهند، این باغ تا 90 درصد در هفته کتاب افتتاح می‌شود چراکه حدود 90 درصد کار بنای ساختمان باغ کتاب به اتمام رسیده است و همه تصمیم‌گیری‌ها برای تکمیل این پروژه نیز گرفته شده است.

وی افزود: تکمیل و افتتاح باغ کتاب در هفته کتاب مستلزم داشتن اراده است که باید این اراده شکل بگیرد تا تصمیم لازم برای تأمین برخی از نیازها و خریدهای این باغ اتخاذ شود.

مدیر پروژه باغ کتاب در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برای ساخت و تکمیل این باغ آیا با کمبود بودجه مواجه هستید، گفت: مشکلی برای تأمین اعتبار و بودجه وجود ندارد چراکه تا حدودی این مشکلات حل شده است.

وی در پاسخ به این سوال که منظورتان از این صحبت که مسئولان باید همت کنند، چیست، بیان کرد: نمی‌توانم واضح‌تر از این صحبت کنم، همچنین کارهای ساختمان در حال پیشروی است و مشکلی هم برای تمام شدن و یا تکمیل این باغ وجود ندارد، روال خرید تجهیزات هم معین است به نظرم مشکل بودجه هم نیست اما نمی‌دانم چه مشکلی است که نمی‌شود.

-
منتشر شده توسط فارس در تاریخ ۱۳۹۲ شنبه ۲۲ تير
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ بيست و دوم تيرکلیدها : اشعری باغ کتاب هفته کتاب گشایش


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: