هجدهم تیر ماه صورت می گیرد
مجمع عمومی تعاونی چاپخانه‌داران تهران در هتل باباطاهر


مجمع عمومی تعاونی چاپخانه‌داران تهران سه‌شنبه هجدهم تیر ماه با حضور اعضای این تعاونی برگزار می‌شود.

مجمع عمومی تعاونی چاپخانه‌داران تهران سه‌شنبه هجدهم تیر ماه با حضور اعضای این تعاونی برگزار می‌شود.

مدیرعامل تعاونی چاپخانه‌داران در گفت‌وگو با ایبنا اظهار کرد: قرار است در این جلسه هیات مدیره صورت مالی سال گذشته و خط مشی مجموعه در سال بعد را ارایه می‌دهد.

احمدرضا اعتمادمظاهری افزود: بازرسان مجموعه نیز فهرست اقدامات و کارهای خود را در بخش بازرسی هیات مدیره را در یکسال گذشته به اطلاع اعضا می‌رسانند.

وی با بیان این‌که تعاونی از سال 1353 فعالیت می‌کند، گفت: اکنون حدود 446 چاپخانه‌دار در این تعاونی عضویت دارند و مطالبات خود را در حوزه‌های مختلف دنبال می‌کنند.

اعتمادمظاهری با اشاره به عمده فعالیت‌های این تعاونی، عنوان کرد:‌ تهیه و کاغذ و مقوا به عنوان یکی از عمده‌ترین مواد اولیه این صنعت در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد و پس از آن تهیه مرکب را دنبال می‌کنیم.

به گفته وی، تعاونی‌های صنفی به ضرورت وظیفه ذاتی خود تهیه مواد اولیه با قیمت مناسب را در دستور کار خود قرار می‌دهند و ما نیز تلاش می‌کنیم که در این زمینه فعال باشیم.

اکنون بهمن پورمند، محمد عالی اقبال، علی نیکوسخن، مصطفی‌تینای تهرانی، عزیزالله علایی و مهرداد افراسیابی عضو هیات مدیره اتحادیه تعاونی چاپخانه‌داران تهران هستند.

مجمع عمومی تعاونی چاپخانه‌داران تهران سه‌شنبه هجدهم تیر ماه از ساعت 16 تا 18 در هتل باباطاهر واقع در خیابان سپبهد قرنی برگزار می‌شود.

منتشر شده توسط ایبنا در تاریخ ۱۳۹۲ سه شنبه ۱۱ تير
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ يازدهم تيرکلیدها : تعاونی چاپخانه داران مجمع عمومی 18 تیر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: