از سوی تعاونی چاپخانه داران صورت گرفت:
انتشار فراخوان ثبت نام برای حضور در شهرک چاپ و بسته بندی تهران


شرکت تعاونی چاپخانه داران با صدور اطلاعیه ای با اشاره به آغاز مراحل اجرایی پروژه شهرک چاپ وبسته بندی تهران با همکاری شرکت شهرک های صنعتی تهران از فعالان حوزه چاپ دعوت کرد برای ثبت نام از 11 تیرماه تا 11 مردادماه اقدام کنند.

شرکت تعاونی چاپخانه داران با صدور اطلاعیه ای با اشاره به آغاز مراحل اجرایی پروژه شهرک چاپ  وبسته بندی تهران با همکاری شرکت شهرک های صنعتی تهران  از فعالان حوزه چاپ دعوت کرد برای ثبت نام از 11 تیرماه تا 11 مردادماه اقدام کنند.

در این اطلاعیه با اشاره به ضرورت هم افزایی، بهره وری، توسعه و پیشرفت صنعت چاپ و اهمیت تجمیع واحدهای چاپی از طریق احداث شهرک های تخصصی آمده است: در چارچوب سیاست های راهبردی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هماهنگی های لازم کمیته راهبردی در راستای راه اندازی این شهرک تشکیل شد.

این اطلاعیه می افزاید: پس از تشکیل جلسات متعدد و مکان یابی کیلومتر 22 اتوبان تهران –قم با توجه به ویژگی های محیطی و دسترسی به راه های اصلی و امکان توسعه و وجود چاه های آب و... انتخاب شد که مورد اجماع تعاونی و اتحادیه نیز قرار گرفت.

روابط عمومی تعاونی چاپخانه داران با اشاره به برگزاری نشست های متعدد با مسئولان استانداری تهران و فرمانداری ری و شرکت شهرک های صنعتی استان تهران و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای هیات مدیره تعاونی و اتحادیه در اطلاعیه خود آورده است: برای این اساس مکان مورد نظر مورد بررسی قرار گرفت و فرماندار ری آمادگی خود را برای سیر استصوابی طرح  حمایت خود از این پروژه اعلام کرد.

تعاونی چاپخانه داران از کلیه متقاضیان حضور در شهرک چاپ وبسته بندی تهران خواست تا جهت ثبت نام اولیه و دریافت فرم های مربوطه از تاریخ 11/04/1392 به مدت یکماه به تعاونی چاپخانه داران مراجعه و نسبت به دریافت فرمهای مربوطه اقدام نمایند.

 تعاونی چاپخانه داران تهران در پایان ابراز امیدواری کرد در سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی شاهد اجرائی شدن این پروژه مهم در بخش صنعت چاپ با همیاری و همفکری همه دلسوزان این صنعت باشیم.

 

 

 

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ يکشنبه ۹ تير


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: