با صدور اطلاعیه ای صورت گرفت:
تقدیر نامزد صنف چاپ در انتخابات شوراها از حمایت های بخش های مختلف صنعت چاپ


نامزد صنف چاپ در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران که در روز جمعه 24 خرداد ماه به رقابت با نامزدهای نمایندگی در این شورا پرداخته بود با پایان شمارش آراء و اعلام برگزیدگان این دوره با صدور بیانیه ای ضمن تقدیر از حضور میلیونی مردم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ، از حمایت های اهالی و فعالان صنعت چاپ از خود سپاسگزاری کرد.

 نامزد صنف چاپ در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران که در روز جمعه 24 خرداد ماه به رقابت با نامزدهای نمایندگی در این شورا پرداخته بود با پایان شمارش آراء و اعلام برگزیدگان این دوره با صدور بیانیه ای ضمن تقدیر از حضور میلیونی مردم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ، از حمایت های اهالی و فعالان صنعت چاپ از خود سپاسگزاری کرد.
متن کامل بیانیه محمد بیطرفان، نامزد صنف چاپ و عضو ائتلاف صنوف تهران در چهارمین دوره انتخابات شواری شهر تهران در زیر می آید:

 و ان ارید الا الاصلاح ما استطعت و ما توفیقی الا بالله علیه توکلت و الیه انیب   سوره هود آیه شریفه 88

خداوند جان و خرد را شاکرم که در اعیاد فرخنده شعبانیه توفیقاتی نصیبمان شد که توانستیم دست در دست هم و بطور یکپارچه و متحد،گامی بلند و مستحکم برای اعتلای جایگاه و کرامت صنعت استراتژیک چاپ کشور برداریم و نام صنعت چاپ را از جایگاه و سکوی رفیع تری مطرح نماییم.

در ابتدا بر خود لازم می دانم که از تک تک اعضای محترم خانواده بزرگ صنعت چاپ علی الخصوص بزرگان و پیشکسوتان بخاطر مشارکت، حضور و رای با ارزششان، و تک تک هیات مدیره های اتحادیه ها، انجمن ها، تشکل ها، اصحاب رسانه ها، مجموعه ها و شرکت تعاونی های صنفی بخاطر حمایت هایشان و از تک تک مجموعه ها و افرادی که خالصانه در خدمت ستاد تبلیغات انتخاباتی اینجانب بودند و بطور شبانه روزی فعالیت نمودند تقدیر و تشکر فراوان نمایم.

سروران گرامی، فارغ از نتیجه نهایی انتخابات، بسیاری از بزرگان و پیشکسوتان و بدنه خانواده صنعت چاپ، حضور نماینده خانواده خود در عرصه انتخابات شورای کلان شهر تهران و پایتخت ایران اسلامی را یک نقطه عطف تاثیرگذار در تاریخ معاصر این صنعت بر می شمارند و قطعا این حضور شکوهمند، برگ زرین دیگری است که در تاریخ درخشان این صنعت به ثبت خواهد رسید.

حقیقتا در جریان این انتخابات، خانواده بزرگ صنعت استراتژیک چاپ پتانسیل بالقوه خود را برای تحقق انسجام، همدلی و هم افزایی درونی به منصه ظهور رساند و ثابت نمود که می تواند بطور هوشمندانه حول محور اهداف مشترک، متعالی و بلند خود بطور یکپارچه و منسجم عمل نماید و الحق این یکی از برکات و موفقیت های چشمگیر این حرکت بود.

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور منتخب ملت شریف ایران جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، امید دارم بتوانیم با پتانسیل بوجود آمده، تعامل ویژه و گسترده ای را با ریاست محترم جمهور، هیات محترم دولت، علی الخصوص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت منتخب و همین طور اعضای منتخب شورای چهارم شهر تهران که برآمده از آرای اکثریت مردم شریف ایران است برقرار نماییم و مطالبات بحق خانواده بزرگ صنعت چاپ را در قالب طرح ها و لوایح مرتفع نماییم.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر فراوان از همگان، در پیشگاه حق تعالی و تک تک اعضای خانواده صنعت چاپ عهد و پیمان می بندم که در راستای اعتلای جایگاه صنعت استراتژیک چاپ و ارتقای کرامت خانواده ی آن از هیچ کوششی دریغ ننمایم.

البته در آینده و بعد از اعلام نتایج انتخابات، طی یک نشست مشترک و یا کنفرانس خبری، تحلیل جامعی از روند و نتایج این حرکت تحول آفرین و تاثیرات آتی آن، به سمع و نظر همکاران و دست اندرکاران محترم خواهد رسید.

خدایا چنان کن سرانجام کار               تو خشنود باشی و ما رستگار

 

          

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ دوشنبه ۲۷ خرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ بيست و هفتم خردادکلیدها : بیطرفان شورای شهر تهران صنف چاپ انتخابات چهارمین دوره


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: