لاله افتخاری هم سخنرانی کرد
قدردانی یک نماینده مجلس از برگزاری همایش بانوان صنعت چاپ


اخبار چاپ:لاله افتخاری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در همایش بانوان صنعت چاپ گفت:جا دارد که با برگزاری چنین برنامه هایی بانوان ما به خودباوری بیشتری دست پیدا کنند.

به گزارش اخبار چاپ،افتخاری با اشاره به همزمانی اولین همایش بانوان صنعت چاپ با سالروز وفات حضرت خدیجه گفت: ما افتخار می کنیم که پیرو مکتبی هستیم که 14 قرن پیش نقش برجسته ای را برای بانوان در نظر گرفته است و بانوان ما که الکو گرفته از این مکتب هستند، در پناه حمایت های ولایت فقیه و برنامه هایی که با نگاه به آموزه های اسلام در جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است، در عرصه صنعت چاپ نیز مانند دیگر عرصه ها فعالند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند بررسس صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دهم در مجلس گفت: امیدواریم با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری، به وزرای پیشنهادی برای 4 سال رای اعتماد بدهیم و از حضور افتخار آفرین 40 میلیون نفری مردم قدردانی کنیم و بتوانیم وزایی را انتخاب کنیم که بتوانند از حقوق شما دفاع کنند.
وی افزود: امسال برای نخستین بار وزرای زن به مجلس معرفی شده اند و ما امیدواریم بتوانیم مطابق معیارهای کلی دادن رای اعتماد به وزرا، این وزیران را نیز انتخاب کنیم. ما معتقدیم که در ارزیابی عملکردها نباید نگاه جنسیتی وجود داشته باشد و باید توانایی های افراد در تعیین صلاحیت آنها مد نظر قرار گیرد.
اولین همایش بانوان صنعت چاپ دیروز (یکشنبه) در هتل انقلاب تهران برگزار شد.
مراسم روز صنعت چاپ امروز در تالار وحدت برگزار می شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ سه شنبه ۱۰ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ دهم شهريورکلیدها : لاله افتخاری همایش بانوان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: